مدیر پالایشگاه اول مجتمع گازی پارس جنوبی گفت: به زودی از خاموشی اولین فلر صنعت گاز کشور در پارس جنوبی رونمایی می‌شود.
کد خبر: ۴۰۵۱۷۱
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۴ 10 April 2017
سید محمد مهدی هاشمی ظهر یکشنبه  در حاشیه همایش پروژه مشعل سبز این پالایشگاه در پارس جنوبی اظهار داشت: گام سبز متخصصان پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی در مسیر دستیابی به مشعل سبز که جزیی از اهداف استراتژیک شرکت ملی گاز ایران است به ثمر نشسته است و به‌زودی شاهد خاموشی کامل یکی از فلرهای این شرکت خواهیم بود.

وی افزود: امروز نیز طی نشستی فنی در همین راستا همایش هم اندیشی اقدامات عملیاتی انجام شده در راستای حذف فلرینگ این پالایشگاه  برگزار شد و در این نشست اقدامات انجام شده و تجارب عملیاتی بدست آمده ؛به اطلاع بخشی از ذینفعان رسانده شد.

مدیر پالایشگاه اول مجتمع گازی پارس جنوبی اظهار داشت: این همایش با هدف بررسی و تشریح اقدامات عملیاتی انجام شده و تبادل تجربیات در این خصوص، بسیار ضروری بود و انشالله به‌زودی خبرهای خوب زیست محیطی در این راستا اطلاع رسانی خواهد شد.

وی تاکید کرد: پالایشگاه اول پارس جنوبی در حوزه صنعت سبز در میان دیگر پالایشگاه‌ها پیشرو است و کاهش فلرینگ و مشعل سوزی در منطقه عسلویه نه تنها یک برنامه استراتژیک برای ما بلکه از آرزوهای مردم منطقه، سازمان‌های مردم نهاد و مسئولین زیست محیطی استان بوده است.

بسیاری از مسئولین HSE و محیط زیست پالایشگاه‌های گاز کشور، شرکت ملی گاز ایران, شرکت ملی نفت ایران و HSE ارشد منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی و مدیریت امور هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران در این همایش که در محل پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد حضور داشتند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار