همایش دو روزه آموزشی توجیهی معاونین فرهنگی و اجتماعی ادارات کل اوقاف و امور خیریه سراسر کشور 19 و 20 فروردین ماه به میزبانی استان قم برگزار شد
کد خبر: ۴۰۵۲۸۸
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴ 10 April 2017
 دوره آموزشی آموزشی توجیهی معاونین فرهنگی و اجتماعی ادارات کل  اوقاف و امور خیریه سراسر کشور، در مجتمع فرهنگی امامزاده سید علی(ع) قم برگزار شد.

در این دوره دو روزه 31 نفر از معاونان فرهنگی اجتماعی اوقاف استان‌های به همراه مدیران ستادی سازمان در حوزه فرهنگی و اجتماعی حضور داشتند.

حجت‌الاسلام والمسلمین شرفخانی معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه، مهندس سلیمانی مدیرکل نظارت و فنی سازمان، ،حمید عسکری مدیرکل امور اجتماعی، حجت‌الاسلام شعبانی مدیرکل اعزام مبلغ و حجت الاسلام  موسوی متقی مدیرکل امور فرهنگی سازمان از جمله مدیرانی بودند که در این همایش دو روزه حضور داشتند و مباحثی مختلفی در خصوص فعالیت های فرهنگی سازمان مورد بحث وبررسی قرار گرفت .

 بر اساس این گزارش این دوره با هدف برنامه‌ریزی جهت اجرای اولویت‌های برنامه‌ای فرهنگی  سازمان اوقاف و امور خیریه طی سال جاری و بیان راهکارهای اجرایی برای تحقق تدابیر و اولویت‌های کاری ابلاغ شده از سوی نماینده ولی فقیه در سازمان اوقاف برگزار شد.

ارائه برنامه‌های مصوب و سالیانه فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه، توسعه و ترویج فرهنگ وقف، اجرای برنامه‌هایی در زمینه عمران و آبادانی بقاع متبرکه که پیگیری امور آنها بر عهده معاونت‌های فرهنگی اجتماعی است، اجرای امینانه نیات واقفان ،ابلاغ  برنامه‌ های فرهنگی سازمان در سطح کشور، سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی در زمینه تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی و توسعه و ترویج ارزش‌های انقلابی از دیگر اهداف این دوره آموزشی به شمار می‌روند
منبع: تابناک
برچسب ها: اداره اوقاف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار