پیش از ظهر امروز؛
تابناک: کتابخانه تخصصی هنر و اصفهان شناسی به عنوان نخستین کتابخانه خیر ساز کشور پیش از ظهر امروز پنجشنبه در اصفهان افتتاح شد.
کد خبر: ۴۰۷۰۸
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۴ 29 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از مهر، کتابخانه تخصصی هنر و اصفهان شناسی شیخ بهایی با حضور مسئولان استانی راه اندازی شد.

این کتابخانه نتیجه مشارکت شهرداری و مجمع خیران کتابخانه ساز استان اصفهان است که شهرداری با اختصاص زمینی در کنار دانشگاه هنر و سرمایه‌گذاری محمد سلامتیان خیر اصفهانی به بهره‌برداری رسیده است.

گفتنی است که کتابخانه تخصصی‌ هنر و اصفهان‌شناسی تا قبل از امروز در موزه هنرهای معاصر و در فضایی محدود فعالیت داشته و امروز در کنار دانشگاه هنر اصفهان به بهره‌برداری رسیده است.

محمد سلامتیان، سرمایه‌گذار این کتابخانه تخصصی و رئیس انجمن خیرین کتابخانه ساز استان اصفهان در مراسم افتتاحیه این کتابخانه، سرمایه‌گذاری در بخش فرهنگ و هنر را امری ضروری در جامعه فعلی دانست و اظهار داشت: خیران نیز باید به این مهم توجه بیشتری داشته باشند.

وی با بیان اینکه مجمع خیرین کتابخانه ساز استان اصفهان با افتتاح کتابخانه تخصصی‌ هنر و اصفهان‌شناسی کار خود را آغاز کرده، ابراز داشت: اجرای طرح‌های اینچنینی در سال‌های آینده در دستور کار این مجموعه قرار خواهد گرفت.

رئیس انجمن خیرین کتابخانه ساز استان اصفهان اضافه کرد: امیدواریم پایه گذاری این اقدام در اصفهان در تمام ایران نیز دنبال شود تا نسبت به افزایش سرانه مطالعه و نگهداری از منابع غنی علم و دانش کشور شاهد اتفاقات خوبی باشیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :