دومین همایش استانی تجلیل از حامیان حقوق مصرف کنندگان استان گلستان ،خرداد ماه سالجاری در گرگان برگزار می گردد.
کد خبر: ۴۰۷۷۴۷
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۱ 15 April 2017
دومین همایش استانی تجلیل از حامیان حقوق مصرف کنندگان استان گلستان ،خرداد ماه سالجاری در گرگان برگزار می گردد.

به منظور توجیه طرح ونحوه تعیین واحدهای منتخب استان گلستان وبررسی اقدامات صورت گرفته در راستای اجرای دومین همایش استانی تجلیل از حامیان حقوق مصرف کنندگان استان گلستان ،جلسه ای در محل سالن جلسات سازمان صنعت ،معدن وتجارت گلستان برگزار گردید.

بنابراین گزارش در این جلسه حسینقلی قوانلو رئیس سازمان صنعت ،معدن وتجارت گلستان گفت: این همایش در راستای حمایت از تولید داخل برگزار می گردد ونقش بزرگی در رونق تولید واشتغال در سال اقتصاد مقاومتی تولید واشتغال دارد.

وی گفت: اگر ما در این همایش 30 واحدرا بعنوان واحد برتر انتخاب می کنیم ،این واحدها باید برندهای استان باشند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان گفت: امسال رویکرد ما این است که فرهنگ استفاده از کالای ایرانی را گسترش دهیم واین کار جزبا تولید کالای با کیفیت میسر نیست.

وی افزود: یکی از راههای فرهنگ سازی در زمینه استفاده مردم از کالای داخلی تجلیل از حامیان حقوق مصرف کنندگان است.

قوانلو گفت: همچنین لازم است در اصناف برای خرید کالای ایرانی فرهنگ سازی شود وی در ادامه گفت: ما در بسیاری از زمینه ها حرف برای گفتن داریم ولی باید درسطح جامعه فرهنگ سازی صورت بپذیرد واین فرهنگ سازی وظیفه ماست واگر بتوانیم در این زمینه موفق باشیم مردم منافع اصلی را می برند.

وی گفت: برای نخستین بار برگزاری همایش تجلیل از حامیان حقوق مصرف کنندگان استان در سالجاری به انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان گلستان سپرده شده است ،که امیدواریم در این زمینه نیز این انجمن موفق باشد.

قوانلو افزود: گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان که در این همایش به برگزیدگان اعطاءمی گردد ،ملی است ووزارت صنعت، معدن و تجارت از طرف دولت آن را صادر می نماید وارزش این گواهینامه خیلی بالاست.

وی گفت: لازم است واحدهایی که برند بوده ودانش بنیان هستند شناسایی شوند وبصورت حضوری از این واحدها جهت حضور در فرایند انتخاب واحد نمونه بعمل آید وکارشناسان انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان به این واحدها مشاوره لازم را بدهند.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار