کد خبر: ۴۰۸۵۱
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۰ 30 May 2015
معاون امور هماهنگی و عمرانی استانداری البرز گفت: ساماندهی واحدهای صنعتی در البرز ضروری است.
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، هیربد معصومی در نشست بررسی صنایع آلاینده اظهار داشت: با توجه به اینکه استان البرز دارای صنایع مختلفی است لذا باید تمهیدات اساسی برای تجمیع و ساماندهی تمامی این واحدهای صنعتی به روش درست انجام شود.
وی حفظ محیط زیست و توجه به رفع آلایندگی‌های زیست محیطی‌ را مهم خواند و افزود: در استان البرز بیش از 3 هزار واحد صنعتی وجود دارد که لازم است تمامی تدابیر لازم برای ساماندهی و رفع مشکلات این صنایع به درستی و با اقدامات کارشناسی شده انجام شود.
این مسئول با بیان اینکه یکی از مهمترین اقدامات ما برنامه‌ریزی‌ها برای کاهش حجم آلاینده‌های زیست محیطی است، عنوان کرد: به همین منظور باید اجرای برنامه‌هایی با الویت حفظ محیط زیست را در دستور کار قرار دهیم.
معصومی ساماندهی واحدهای صنعتی و تجمیع فعالیت آنها در شهرک‌های صنعتی را ضروری برشمرد و گفت: باید با مدیریت بر نحوه برداشت مصالح از بستر رودخانه‌ها و سوق دادن فعالان معادن به برداشت‌های دامنه کوه‌ها از به خطر افتادن محیط زیست جلوگیری کرد.
این مسئول در ادامه با اشاره ضرورت اجرایی کردن سیاست‌های سازندگی دولت اظهار کرد: البرز در حال حاضر بیش از هر چیز دیگری نیازمند تدوین سند توسعه سرزمینی است چرا که سند آمایش سرزمین به عنوان سند راهبردی برای پیشرفت در همه زمینه‌ها است.
وی تصریح کرد: با ابلاغ طرح آمایش سرزمین در استان برنامه‌های عمرانی به صورت منسجم و موزون با شرایط منطقه‌ای و نیازمندی‌های استان تنظیم می‌شود.
معصومی در پایان بیان کرد: برنامه‌های عمرانی باید به صورتی منسجم و موزون مطابق با شرایط منطقه‌ای و نیازمندی‌های استان اجرا شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار