رئیس هیئت گلف استان همدان گفت: در گذشته هیچ شهرستانی در این رشته فعال نبود اما به زودی شهرستان نهاوند در این زمینه فعال خواهد شد.
کد خبر: ۴۰۹۱۷
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۰ 30 May 2015

رئیس هیئت گلف استان همدان با اشاره به پیشرفت این رشته در همدان اظهار داشت: مجمع فدراسیون خرداد ماه برگزار خواهد شد و کسب امتیاز میزبانی در رشته مینی گلف برای سال جاری برنامه ریزی شده است.

به گزارش مهر؛ وهاب به منش با بیان اینکه فعالیت مینی گلف در همدان مناسب است، اظهار داشت: با تلاش های صورت گرفته ۱۸ باکس زمین گلف شامل ۹ باکس در چمن مصنوعی و ۹ باکس در زمینی بتونی که در کشور بی نظیر است در ورزشگاه ملت سعیدیه همدان ایجاد شده است.

وی افزود: در بازدید رئیس فدراسیون گلف در سال گذشته از زمین مینی گلف همدان، این زمین بی نظیر شناخته شد و چنین عنوان شد که اگر استانی بخواهد زمین مینی گلف ایجاد کند به طور قطع زمین مینی گلف همدان را به عنوان الگوی کشوری معرفی خواهیم کرد.

رئیس هیئت گلف استان همدان با بیان اینکه هنوز تقویم ورزشی فدراسیون به دلیل انتخابات بسته نشده است، بیان کرد: مجمع فدراسیون خرداد ماه برگزار خواهد شد و به دنبال گرفتن میزبانی در رشته مینی گلف برای سال جاری در همدان هستیم.

به منش عنوان کرد: زمین مینی گلف همدان در ورزشگاه ملت همدان واقع شده و مجموعه ای بسیار مفرح و دلپذیر همراه با امکانات اقامتی و پذیرایی در این مکان فراهم است و بهترین شرایط برای میزبانی کشوری را خواهیم داشت.

وی با اشاره به تعداد ورزشکاران سازمان یافته این رشته بیان کرد: با توجه به مدت کم فعالیت این رشته بیش از ۱۰۰ نفر به طور سازمان یافته و دارای بیمه ورزشی در همدان در این رشته فعالیت می کنند که با توجه به ثبت نام های سال جاری این آمار افزایش داشته است.

رئیس هیئت گلف استان همدان یادآور شد: در گذشته هیچ شهرستانی در این رشته فعال نبود اما به زودی شهرستان نهاوند فعال خواهد شد که در زمینی که در منطقه علیمردیان برای این رشته در نظر گرفته شده فعالیت آغاز می شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار