با هدف افزایش آگاهی و بصیرت مردم انجام می‌شود
صدا و سیمای مرکز سمنان در آستانه برگزاری انتخابات به‌منظور افزایش آگاهی مردم، ویژه‌برنامه‌های مختلفی را تهیه کرده و در حال پخش دارد.
کد خبر: ۴۰۹۶۶۰
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۳ 18 April 2017

به گزارش تابناک سمنان به نقل از روابط عمومی صداوسیمای مرکز سمنان، به‌منظور افزایش آگاهی مربوط به انتخابات پیش رو و بصیرت لازم برای یک انتخاب شایسته و هوشمندانه و تبیین مردم‌سالاری دینی در کشور و همچنین آگاهی لازم برای انتخاب اصلح و تقویت اقتدار ملی و احساس مسؤولیت در بین آحاد جامعه صدا و سیمای مرکز سمنان ویژه‌برنامه‌هایی را تهیه کرده است و در حال پخش دارد.

«فرصت حضور» ویژه‌برنامه سیمای مرکز سمنان است که بهتهیه‌کنندگی حسین سنگسری در 20 قسمت 45 دقیقه‌ای در حال تهیه و پخش است.

حضور کارشناسان مختلف به همراه نمایندگانی از دانشجویان و جوانان در داخل استودیو و مشارکت آنان با پرسش و پاسخ در خصوص موضوع برنامه، گزارش‌های مردمی، اجرای سرودهای ملی و حماسی با حضور اقشار جامعه، کلام امام خمینی (ره) و رهبری در خصوص انتخابات، مشارکت دادن مخاطبان از طریق شبکه مجازی سروش در خصوص موضوع برنامه از آیتم‌های فرصت حضور است که ساعت 20:30 روزهای چهارشنبه و تکرار آن نیز در همین ساعت روزهای یکشنبه از سیمای مرکز سمنان پخش می‌شود.

بخش‌هایی از برنامه‌های زیر یک سقف، شب‌چراغ، ساعت به‌وقت نوجوانی، دیار آشنا، در شهر و شبانه فصل تماشا نیز به این موضوع اختصاص دارد.

صدای مرکز سمنان هم ویژه‌برنامه «فصل همدلی» را به تهیه‌کنندگی حمیدرضا کاشیدر 27 قسمت با آیتم‌هایی مانند بحث کارشناسی در زمینه موضوع برنامه، گزارش‌های مردمی، بخش طنز انتخاباتی با عنوان اونور آبکی، گفت‌وگو با مشاهیر استان در خصوص موضوع برنامه، کلام امام (ره) و رهبری و روزشمار انتخابات در ساعت 10:15 روزهای دوشنبه و چهارشنبه در حال پخش دارد.

«انتخاب با شما» هم عنوان ویژه‌برنامه دیگر صدای این مرکز است که به تهیه‌کنندگی فاطمه سلطانعلیان به تعداد 23 برنامه در ساعت 11:30 روزهای یکشنبه و سه‌شنبه هر هفته به مدت 45 دقیقه با آیتم‌های کلام امام راحل و رهبری در خصوص انتخابات، آنونس‌های ویژه انتخابات، گفت‌وگو با کارشناسان حوزه‌های علوم سیاسی و اجتماعی و نریشن‌هایی متناسب با موضوع برنامه پخش می‌شود.

همچنین در برنامه‌های روتین صدای مرکز سمنان از قبیل کوچه دلگشا، ما جوونیم، صبح بخیر قومس و زندگی سلام هم به موضوع انتخابات پرداخته می‌شود.

معاونت خبر مرکز سمنان هم با ویژه‌برنامه ترکیبی «در مسیر انتخابات»، «تریبون آزاد» و بسته‌های خبری با کاندیداها به انتخابات پیش رو می‌پردازد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار