مرکز بهداشت و درمان دانشگاه صنعتی امیرکبیر همچون سالهای گذشته به مناسبت بزرگداشت هفته سلامت، در روزهای 10 تا 12 اردیبهشت ماه نمایشگاه سلامت برگزار می‌کند.
کد خبر: ۴۱۰۸۸۷
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹ 20 April 2017
این نمایشگاه بر پایه شعار سازمان جهانی بهداشت و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور با عنوان "زندگی سالم با نشاط و امید" برنامه ریزی شده است و در سه بخش تجهیزات پزشکی، دارویی و غذایی برقرار خواهد بود.

از جمله فعالیت‌های این نمایشگاه می‌توان به عرضه محصولات صنایع دستی یک معلول کارآفرین، اجرای مانورهای عملیاتی و آموزشی، عرضه دستگاه های تست قند خون به همراه مشاوره دیابت، حضور کارشناسان مرکز تحقیقات حفاظت کار و ارائه بسته های آموزشی اشاره کرد.

برگزاری مسابقات مفرح و شاد، مشاوره تغذیه و سمپلینگ منوهای غذایی، برگزاری کارگاه آموزشی طب سنتی و فعالیت جمعیت خیریه دانشجویی معین، انجام تستهای روانسنجی و حضور اعضای کمپین دوستداران محیط زیست دانشگاه صنعتی امیرکبیر از دیگر برنامه های این نمایشگاه تخصصی است.

بر اساس اعلام روابط عمومی دانشگاه امیرکبیر، تعدادی از شرکت های تولید و فرآوری محصولات ارگانیک از جمله چای، عسل، پسته، محصولات لبنی، انواع روغن و داروهای گیاهی در این نمایشگاه به معرفی و عرضه محصولات خود خواهند پرداخت.

انتهای پیام/

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار