مقرری، آخرین مقصد کارگران پلی اکریل
پس از انتشار نامه شرکت پلی اکریل اصفهان در مورد لزوم معرفی کارگران و نیروی کار شرکت به بیمه بیکاری به مدت 6 ماه و تا زمان راه‎اندازی خط تولید شرکت، بیش از 2 هزار نفر از کارکنان آمادگی خود را برای استفاده از این بیمه اعلام کردند.
کد خبر: ۴۱۱۷۸۵
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵ 22 April 2017
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، پس از انتشار نامه شرکت پلی‌اکریل اصفهان در مورد لزوم معرفی کارگران و نیروی کار شرکت به بیمه بیکاری، به منظور استفاده از امکانات این بیمه به مدت 6 ماه و تا زمان راه‌اندازی خط تولید شرکت، بیش از 2 هزار نفر از کارکنان آمادگی خود را برای استفاده از این بیمه اعلام کردند.
 

نامه‌ای که ابتدای سال جاری، محسن رجایی، مدیرعامل شرکت خطاب به کارکنان نوشته شده بود؛ شامل مواردی همچون تعهد شرکت به به استخدام دوباره استفاده‌کنندگان از بیمه بیکاری از اول مهر ماه سال جاری و تعهد شرکت به پرداخت عیدی، پاداش و مابه‌التفاوت حقوق فعلی و مقرری بیمه بیکاری بود.

به گزارش فارس، شرکت پلی‌اکریل طی سال‌های اخیر با مشکل تأمین مواد اولیه، نقدینگی و فرسودگی خطوط تولید مواجه شده و بحرانی شدن این مشکلات در اواسط سال جاری، منجر به استقرار هیأت اجرایی از سوی دولت در این کارخانه و تزریق یک قسط 20 میلیاردی به حساب شرکت شد.

با این حال و ضمن گذشت 7 ماه از استقرار هیأت اجرایی، هنوز تولیدی در شرکت رخ نداده و بدهی شرکت به کارکنان نیز چند ماه قبل، عددی در حدود 50 میلیارد تومان گزارش شد.

بر اساس این گزارش در دفعات قبل ادعا شده بود شرکت برای تأمین ماده اولیه خود نیازمند سه ماه فرصت بوده و از این رو تصمیم به تعطیلی موقت خطوط تولید خود و معرفی سه ماهه کارگران به بیمه بیکاری گرفته است اما در حال حاضر، تصمیم جدید نشان می‌دهد این بازه زمانی دو برابر شده و بر اساس مستندات موجود، تا شش ماه آینده خبری از تولید در پلی‌اکریل نیست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :