جانشین فرمانده انتظامی اصفهان
جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: طرح برخورد با خودروهای مزاحم در اصفهان همچنان با جدیت در حال اجراست و هم‌اکنون ۱۰ تا ۲۵ خودرو در هفته در این زمینه توقیف و جریمه می‌شوند.
کد خبر: ۴۱۲۶۵۷
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۹ 23 April 2017
تابناک اصفهان، سرهنگ حسین حسین‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان با بیان اینکه طرح انتظامی برخورد با خودروهای مزاحم از 2 سال پیش در اصفهان آغاز شده و تاکنون بدون توقف در حال اجرا است، اظهار داشت: در آغاز این طرح با تعداد قابل توجهی خودروی مزاحم مدل بالا روبه رو شدیم که بعضی از آنها به صورت قاچاق وارد شده بود و دارای پلاک‌های جعلی بودند اما در حال حاضر مشکلی جدی در این زمینه نداریم.

وی افزود: شرایط کلانشهر اصفهان در دوره اجرای این طرح و در زمینه مزاحمت‌های اجتماعی دور دور سواران بحرانی نیست و در مقایسه با دیگر کلانشهرهایی که گرفتار این پدیده نامطلوب اجتماعی هستند، وضع مطلوبی داریم.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان همچنین خاطر نشان کرد: با وجود اینکه در دو روز آخر هر هفته شاهد وقوع بیشترین میزان تخلف در خیابان‌ها هستیم اما پنجشنبه و جمعه گذشته مشکلی جدی در زمینه تردد خودروهای مزاحم در شهر نداشتیم.

وی با بیان اینکه دور دور سواران در مرحله نخست برای اهالی و کسبه مزاحمت ایجاد می‌کنند و دارای شاکی خصوصی هستند، تصریح کرد: این رانندگان با شکایت مردم به مقامات قضایی معرفی می‌شوند تا با آنان براساس قانون مجازات اسلامی برخورد شود که شامل صدور قرار تأمین مناسب، حبس، شلاق و جزای نقدی است.

سرهنگ حسین‌زاده گفت: در مرحله بعدی اگر رانندگان دور دور سوار از نظر قوانین راهنمایی و رانندگی همچون سرعت غیرمجاز، استفاده از تلفن همراه هنگام رانندگی، توقف در محل‌های غیرمجاز و یا تخلفات همزمان شناسایی شوند، خودروی آنان برای مدت طولانی توقیف و راننده متخلف براساس کدبندی اخذ جرائم در دفترچه‌های پلیس، از 500 هزار تا 4 میلیون ریال جریمه می‌شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار