رییس شورای شهر اصفهان:
تابناک: رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان از رانندگان تاکسی که تاکنون موفق به نصب سامانه هوشمند ارزیابی کرایه بر روی تاکسی خود نشده اند خواست تا پایان مرداد امسال برای نصب این سامانه اقدام کنند.
کد خبر: ۴۱۳۰۲
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۱ 30 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، رضا امینی در هشتاد و هفتمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان اظهار کرد: در جلسه ای با رئیس سازمان تاکسیرانی اصفهان مقرر شد، کارت تاکسی های درون شهری به مدت یکسال دیگر تمدید شود.

وی با بیان اینکه در گذشته کمتر به معیشت رانندگان تاکسی توجه شده است، گفت: امیدواریم در آینده کمبودهای این قشر زخمتکش جبران شود.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان از اختصاص دو میلیارد تومان تسهیلات برای ارائه به رانندگان تاکسی توسط شورای شهر خبر داد و گفت: رانندگان تاکسی می توانند با مراجعه به سازمان تاکسیرانی و دریافت معرفی نامه، از موسسات مالی تعیین شده تسهیلات دریافت کنند.

وی همچنین از موافقت فرمانداری و استانداری اصفهان با مصوبه شورای شهر مبنی بر افزایش 20 درصدی تعرفه های تاکسیرانی برای سال 94 خبر داد و گفت: به رانندگان تاکسی توصیه می کنیم با رعایت مفاد قانون، زمینه خدمت رسانی بیشتر به مردم را فراهم کنند.

امینی همچنین به در پیش بودن روز جهانی محیط زیست ( جمعه آینده ) اشاره کرد و گفت: سازمان ملل در سال 1972 پنجم ژوئن مصادف با 15 خرداد را روز جهانی محیط زیست اعلام کرد تا دولت ها برای جلوگیری از اثرات مخرب آلاینده ها و تخریب محیط زیست تلاش کنند.

وی تصریح کرد: این مصوبه سازمان ملل، مسئولیت ما را به عنوان مدیران شهری دوچندان می کند.

رییس شورای شهر اصفهان با بیان اینکه حق شهروندان برای برخورداری از محیط زیست سالم به عنوان حقوق بشر پیش بینی شده است، افزود: در دو سال گذشته اقدمات خوبی از سوی مسئولان استان و مدیریت شهری اصفهان برای کاهش آلاینده ها و حفاظت از محیط زیست انجام شده است.

امینی با اشاره به اینکه در سال گذشته 40 درصد از طرح جامع کاهش آلودگی هوا اجرایی شده است، تصریح کرد: برای اجرای طرح کاهش آلودگی هوا وظیفه همه دستگاههای مرتبط مشخص شده و امیدواری با تعامل و همکاری این دستگاهها 60 درصد باقیمانده این طرح اجرایی شود.

وی با اشاره به اینکه دستگاههای اجرایی مرتبط با طرح جامع کاهش آلودگی هوا نباید فرصت سوزی کنند، گفت: امیدواریم در فصولی که امکان اجرای کار وجود دارد، اقدمات موثری توسط دستگاههای اجرایی برای کاهش آلودگی هوا انجام شود تا در فصل زمستان با مشکل مواجه نشویم.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان در این جلسه با اشاره به فرا رسیدن سالروز تولد حضرت علی اکبر و روز جوان اظهار کرد: همانگونه که حضرت امام (ره ) و رهبر معظم انقلاب فرموده اند؛ در سایه اعتماد به جوانان توانسته ایم به موفقیت های بزرگی دست یابیم که پیشرفت های هسته ای و علم و فناوری از جمله این موفقیت هاست.

وی افزود: مدیران شهری نیز باید زمینه تفریح و نشاط جوانان را پیش از سپردن مسئولیت های اجتماعی و مدیریتی به آنها فراهم کنند و پس از آن نیز با اعتماد به جوانان زمینه حضور آنها در امور اجرایی را مهیا سازند.

امینی فرا رسیدن نیمه شعبان را تبریک و سالروز رحلت امام خمینی (ره )را به شهروندان تسلیت گفت و یاد و خاطره شهدای 15 خرداد 1342 را گرامی داشت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار