مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای اصفهان مطرح کرد
تخریب چهار واحد مسکونی به دلیل تغییر کاربری غیر قانونی در اراضی کشاورزی با صدور حکم مراجع قضائی مبنی بر تخریب ویلاهای حریم رودخانه زاینده رود، عوامل اجرایی شرکت آب منطقه‌ای ۱۳ ویلا را در باغ بهادران تخریب کردند.
کد خبر: ۴۱۳۸۴۰
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰ 26 April 2017
تابناک اصفهان، محمد شفاهی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در لنجان، با بیان اینکه براساس احکام صادره از طرف مراجع قضائی استان و تبصره 4 ماده 2 قانون توزیع عادلانه آب، تجاوز به حریم و بستر رودخانه‌ها ممنوع است اظهار داشت: امسال 25 ویلا که در حریم زاینده رود ساخته شده‌ بودند در دست تخریب قرار گرفته که تا کنون حدود 20 مورد آن در بخش باغ بهادران شهرستان لنجان تخریب شده است.

محمد شفاهی با بیان اینکه حریم رودخانه‌ها متعلق به دولت و در نتیجه متعلق به همه مردم است و ساخت‌وساز در حریم آنها تجاوز به حقوق ملت محسوب می‌شود، افزود: با جلوگیری از این نوع ساخت‌وسازها استفاده عمومی از حریم رودخانه‌ها به مردم بازگردانده می‌شود.

وی حد و بستر مجاز رودخانه‌ها را براساس قانون توزیع عادلانه آب متفاوت و با توجه به حکم قضائی اعلام و خاطرنشان کرد: با اقدامات جدی‌تر دولتی در جلوگیری از تجاوز به حریم رودخانه‌ها در سال‌های اخیر، افراد باید پیش از اقدام به هرگونه ساخت‌وساز در حریم رودخانه‌ها به قانون و مراجع قانونی مراجعه و مجوزدریافت کنند.

مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای اصفهان گفت: سال گذشته بیش از 50 ساختمان و ویلا در استان اصفهان که به طور غیرقانونی در حریم رودخانه زاینده رود ساخته شده بودند، با حکم قضائی تخریب شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار