مدیر آموزش و پرورش گلپایگان:
مدیر آموزش و پرورش گلپایگان گفت: بازنشستگان گنجینه‌های گرانبهای آموزش و پرورش هستند.
کد خبر: ۴۱۵۰۰
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۴ 31 May 2015
به گزارش تابناک اصفهان به نقل از فارس، حبیب‌الله جمالی شامگاه شنبه در آیین تجلیل از پیشکسوتان آموزش و پرورش گلپایگان که در مرکز آموزشی و رفاهی فرهنگیان برگزار شد، اظهار کرد: پیشکسوتان فرهنگی سرمایه‌های جامعه هستند و تلاشی که طی 30 سال خدمت صادقانه انجام داده‌اند ذخیره دنیا و آخرت آنان خواهد بود.

وی با بیان اینکه بازنشستگی فصل جدیدی از زندگی انسان است، تصریح کرد: این فصل از زندگی با چاشنی تجربه همراه است و در این فصل جدید فرهنگیانی که به تازگی جذب آموزش و پرورش شده‌اند باید از تجربیات آنان استفاده کنند.

مدیر آموزش و پرورش گلپایگان تاکید کرد: بازنشستگان سرمایه‌های عرصه علم و تربیت هستند و امشب به پاس زحمات آنان گرد هم آمده‌ایم که یک‌ بار دیگر به آنان بگوییم که بازنشستگان گنجینه‌های گران‌بهای آموزش و پرورش هستند و با هیچ زبانی نمی‌توان قدردان زحمات چندین ساله آنان بود.

جمالی با اشاره به اینکه بازنشستگان فرهنگی می‌توانند در مسیر ترقی کشور تلاش کنند، خاطر نشان کرد: هویت آموزش و پرورش به بازنشستگان آن است و مسیری که بازنشستگان فرهنگی طی کرده‌اند می‌تواند مسیر راه آیندگان قرار گیرد.

وی ضمن قدردانی از تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان و اجرایی شهرستان گلپایگان ادامه داد: به زودی اداره آموزش و پرورش گلپایگان به مکان جدیدی نقل مکان می‌کند.

مدیر آموزش و پرورش گلپایگان همچنین به مقاوم‌سازی دبیرستان امام خمینی (ره) اشاره کرد و افزود: مقاوم‌سازی و بازسازی این آموزشگاه طی سه ماه آینده به پایان می‌رسد.

امام جمعه گلپایگان نیز در ادامه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد با سعادت منجی عالم بشریت اظهار کرد: بخش بزرگی از فرهنگ‌سازی و تعلیم و تربیت جامعه بر عهده معلمان است و معلمان نقش مهمی در جامعه دینی و توحیدی ایفا می‌کنند.

حجت‌الاسلام محمدرضا اسماعیلی با بیان اینکه شقاوت و سعادت فرد در گرو معلم است، تصریح کرد: فرهنگیان باید قدر و جایگاه خود را بشناسند و دانش‌آموزان نیز قدردان زحمات آموزگاران خود باشند.

وی افزود: جایگاه و منزلت معلم بسیار والاست و اگر کسانی قدردان نبودند مطمئن باشید به این جایگاه پی نبرده‌اند و این امر از ارزش کار معلم چیزی کم نمی‌کند.

امام جمعه گلپایگان تاکید کرد: همه ما مرهون فداکاری‌ها و زحمات معلمانی هستیم که از جانشان مایه گذاشتند و ما را از ظلمت‌ها نجات دادند و بی‌تردید نقش و رسالت معلم نقشی تاثیر‌گذار و سازنده در جامعه است.

گفتنی است در پایان این آیین از 57 نفر از پیشکسوتان و فرهنگیان شهرستان گلپایگان که امسال به درجه بازنشستگی نائل شده بودند با لوح تقدیر و هدیه تجلیل شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار