مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی:
مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی از اعزام 9 زائر از استان به کربلای معلی از محل موقوفات مرتبط با این نیت خبر داد.
کد خبر: ۴۱۵۱۱۹
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷ 29 April 2017
به گزارش تابناک رضوی، حجت الاسلام و المسلمین منصور هاشمی امروز (9 اردیبهشت ماه) در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: در راستای عمل به اجرای امینانه نیات واقفین از محل درآمد و عواید موقوفاتی که نیت اعزام زائرین به عتبات عالیات داشته‌اند، تعداد 9 نفر زائر به زیارت عتبات عالیات اعزام می‌شوند. 
وی با اشاره به اینکه این طرح همزمان با سراسر کشور اجرا می‌شود، افزود: این زائرین از محل موقوفات استان که دارای نیت‌هایی در این زمینه هستند به عتبات عالیات اعزام می‌شوند. 
مدیرکل اوقاف و امورخیریه خراسان‌جنوبی تصریح کرد: این کاروان امروز شنبه 9 اردیبهشت ماه از شهر مشهد مقدس برای زیارت به کشور عراق اعزام و این زائرین به زیارت کربلای معلی، نجف اشرف، کاظمین و سامرا مشرف می‌شوند. 
هاشمی گفت: در راستای رسالت‌های سازمان اوقاف و امور خیریه برای نظارت و صیانت از نحوه اجرای صحیح و امینانه نیات واقفین خیراندیش، اداره‌کل اوقاف خراسان‌جنوبی اقدام به بازخوانی دقیق وقف‌نامه در حوزه‌های اجتماعی، خیریه، امور مذهبی، دینی و بقاع متبرکه می‌کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار