معاون پایش و نظارت محیط زیست استان تهران با اشاره به جدیت محیط زیست در پایش واحدهای صنعتی گفت: طرح ویژه پایش واحدهای آلاینده در سال جاری اجرا می شود.
کد خبر: ۴۱۵۲۰۳
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱ 29 April 2017
محمد رستگاری، اظهارداشت: طرح پایش صنایع و واحدهای تولیدی در استان تهران انجام می شود و این طرح به طور ویژه در سال جاری در راستای کاهش آلودگی هوای تهران انجام خواهد شد.

معاون پایش و نظارت محیط زیست استان تهران با یادآوری اینکه پایش های ویژه واحدهای صنعتی در سال های گذشته انجام می شده است، خاطرنشان کرد: طرح ویژه پایش واحدهای صنعتی در سال جاری به طور جدی دنبال می شود ضمن اینکه امسال نیز پایش ویژه ادامه خواهد یافت و نظارت بر معادن استان تهران نیز همانند گذشته انجام می شود.

وی با بیان اینکه طرح پایش کانون های انتشار آلایندگی نیز در سال 96 دنبال می شود، گفت: در این راستا پروژه های عمرانی و عمده مراکزی که موجب آلودگی هوا می شود مورد پایش قرار می گیرند.

رستگاری درباره برخورد با واحدهای صنعتی آلاینده نیز توضیح داد: به واحدهایی که آلاینده هستند پش از اخطار و مهلتی که داده می شود، در صورت بی توجهی به اخطارهای محیط زیست برخورد می شود و مرجع قضایی واحد آلاینده را پلمب خواهد کرد به طوری که در سال گذشته تعدادی از واحدهای آلاینده اخطار و در لیست واحدهای آلاینده قرار گرفتند.

معاون پایش و نظارت محیط زیست استان تهران تصریح کرد: در سال 96 نیز با واحدهای آلاینده ‌ای که به اخطارهای محیط زیست بی توجهی کنند برخورد قاطع خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار