تابناک: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی هر کدام نسبت به عملکرد روحانی در اصفهان واکنش هایی نشان دادند، از جمله این افراد حمید رضا فولادگر بود که گفته می شود به دلیل نداشتن فرصت صحبت در شورای ادارای از جلسه خارج شد.
کد خبر: ۴۱۵۸
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۲ 10 February 2015

به گزارش تابناک، نخستین سفر کاروان تدبیر و امید به اصفهان با حاشیه های بسیاری رو به رو بود، به طور مثال یکی از رسانه ها چند روز پیش در خبری اعلام کرد که نمایندگان مردم هر کدام به نوعی به عملکرد و اتفاقات رخ داده اعتراض کردند.

از جمله افرادی که در این گزارش به عنوان معترضان به روحانی نام برده شدند، حمید رضا فولادگر، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی بود که گفته می شود به دلیل ندادن وقت صحبت در جلسه شورای اداری این جلسه را ترک کرده است. البته چند روز بعد از جلسه مشخص شد از سوی بعضی افراد حاضر در جلسه زمان هایی که برای افراد مختلف در این جلسه در نظر گرفته شده بود، رعایت نشد و از همین رو فرصتی برای فولادگر باقی نمانده و وی نیز جلسه را ترک کرده است.

از همین رو به سراغ وی رفتیم تا پیرامون حضور روحانی در اصفهان صحبت کند.

فولادگر پیرامون ارزیابی خود از سفر روحانی به اصفهان گفت: بالأخره اینکه دولت برای بررسی شرایط و مشکلات استان به اصفهان آمده بود و نمایندگانی نیز در جلسات مختلف شورای ادارای شهرستان ها حضور پیدا کرده بودند، فعالیت مناسبی صورت گرفته و برای استان خوب است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی به تاریخچه سفرهای استانی اشاره کرد و افزود: این مسئله در دوره های گذشته نیز بود، در دولت احمدی نژاد قوت گرفت و ساماندهی شد، این دولت نیز با تغیراتی که در آن ایجاد کرد آن را ادامه داد.

وی بیان کرد: در این سفر 28 پروژه با اعتبار 689 میلیارد تومان به اجرا رسید که در آن پروژه هایی برای حمل و نقل، بهداشت، شبکه فاضلاب، قطار سریع السیر و میراث فرهنگی به تصویب رسید که به گفته رئیس جمهور مقرر شده تا پایان سال 94 و 95 اجرایی شود.

فولادگر تأکید داشت: با توجه به ظرفیت هایی که استان اصفهان داشت منابعی برای استان تخصیص نیافت اما در کل این که وزرا و رئیس جمهور به اصفهان آمدند بی تأثیر نبود.

وی خاطرنشان کرد: در مسائلی هم چون آب نیز تصمیم جدید گرفته نشد و تنها چند تأکید مدیریتی روی مباحث مختلف آب صورت گرفت.

حال باید بررسی کرد پس از تاکیدهای بسیار زیادی که بر همکاری و هماهنگی دولت و مجلس صورت گرفته است این برخورد بر چه میزان و اساسی بوده است؟

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ايمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۲
آقاي فولادگر در مورد همه چيز صحبت كرده اند غير از موضوع ترك جلسه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار