تا دو هفته آینده؛
تابناک: رئیس اتاق بازرگانی استان اصفهان از انتخاب رؤسای کمیسیون‌های اتاق بازرگانی تا دو هفته آینده خبر داد و گفت: پس از تصویب هیئت نمایندگان دستورالعمل اجرایی کمیسیون‌ها مشخص می‌شود.
کد خبر: ۴۱۶۳۸
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۸ 31 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان، سید عبدالوهاب سهل‌آبادی در کمیته مالیاتی اتاق بازرگانی اصفهان از بررسی کمیسیون‌های اتاق در کارگروه تخصصی خبر داد و اظهار کرد: در این کارگروه تعداد و نحوه فعالیت کمیسیون‌های اتاق مورد مطالعه و بررسی قرار می‌گیرد و پس از تصویب هیئت نمایندگان به اجرا در می‌آید.

وی همچنین با اشاره به برنامه پیشنهادی راهبردی اتاق در طول چهار ساله گفت: این برنامه به اطلاع همه اعضا رسیده و تا تاریخ 16 خرداد فرصت برای دریافت نظرات و پیشنهادات در نظر گرفته شده است.

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان نمایندگان اتاق در هیئت‌های حل اختلاف را شخصیت‌های قانونی دانست و عنوان کرد: برای انتخاب نمایندگان اتاق در هیئت‌های حل اختلاف کمیته پنج نفره تشکیل می‌شود تا بر اساس توانمندی و معیارهای فنی نمایندگان اتاق انتخاب شوند.

وی بیان کرد: شورای گفت‌وگو باید از خروجی کمیسیون‌های اتاق استفاده کند تا در صحن شورا موضوعات پس از بررسی‌های لازم مطرح شود.

صنعتی‌زاده نماینده اتاق در هیئت حل اختلاف مالیاتی استان اصفهان نیز در این جلسه تصریح کرد: 90 درصد پرونده‌هایی که به هیئت‌های حل اختلاف مالیاتی ارجاع می‌شود به صورت علی‌الرأس است و مهم‌ترین عامل ناشی از بی‌اطلاعی از قوانین و مقررات است.

وی با انتقاد از جابه‌جایی مکان هیئت‌های حل اختلاف مالیاتی استان اصفهان افزود: مکان در نظر گرفته شده برای هیئت‌های حل اختلاف مناسب نیست.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار