سرپرست گروه موسیقی لیان بوشهر گفت: اعضای گروه موسیقی لیان آدم‌های سیاسی نبوده و گروه موسیقی لیان نیز وابسته به هیچ جریان سیاسی نیست.
کد خبر: ۴۱۷۲۷
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۷ 31 May 2015
تابناک بوشهر: محسن شریفیان شنبه شب در حاشیه رونمایی از آلبوم تصویری کنسرت گروه موسیقی لیان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: گروه موسیقی لیان وارد بازی‌های سیاسی نمی‌شود و هدف ما معرفی فرهنگ و هنر بوشهر است و هیچ کار سیاسی هم نمی‌کنیم.

وی در پاسخ به سؤالی در مورد اینکه آیا قصد اجرای کنسرت در بوشهر را دارید یا خیر؛ بیان کرد: دیگر برنامه‌ای برای اجرای کنسرت در شهر بوشهر ندارم با توجه به اتفاقاتی که در کنسرت قبلی افتاد نمی‌خواهم فضای شهر متشنج شود و اینکه برخی‌ها مانع اجرای کار ما می‌شوند هیچ ایرادی ندارد ما در جای دیگر فرهنگ و هنر بوشهر را معرفی می‌کنیم.

سرپرست گروه موسیقی لیان بوشهر بیان داشت: دلیل منتشر شدن کنسرت موسیقی به‌ صورت dvd نیز این بود که علاقمندانی که موفق نشدند در اجرای زنده ما در بوشهر حضور داشته باشند بتوانند از این طریق آن اجرا را ببینند.

شریفیان خاطرنشان کرد:‌ دوست ندارم بوشهر را پایتخت موسیقی ایران بنامم چراکه مناطق دیگر کشور همچون آذری‌ها، شمالی‌ها، کردستانی‌ها و ... هم موسیقی دارند و به موسیقی سایر نقاط کشور هم احترام می‌گذارم.

وی با بیان اینکه گروه موسیقی لیان بوشهر 50 میلیون ریال درآمد کنسرت خود را به کودکان کار اهدا کرد، افزود: یکی از دلایلی هم که عمارت تاریخی گلشن را برای مراسم انتخاب کردم این بود که مردم با بافت تاریخی بوشهر آشتی کنند و توجه به کودکان کار مهم‌ترین پیام ما در برنامه امشب است که امیدوارم مورد توجه قرار گرفته باشد.

سرپرست گروه موسیقی لیان در پاسخ به سؤالی در مورد اجراهای خارجی گروه لیان بیان کرد: برنامه سفر به کانادا در دستور کار است ویزا را دریافت کرده‌ایم اما هنوز تاریخ اجرا مشخص نشده است و هدفمان از این سفر و سایر سفرهای خارجی معرفی فرهنگ و هنر بوشهر است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار