اینجا یاسوج است
نیمه های شب این سگان ولگرد ، به شدت به جنگ و سر و صدا برای گرفتن واحدی از این ساختمان چند طبقه ی نیمه ساز می پردازند و مانع خواب و آسایش همسایگان می شوند!
کد خبر: ۴۱۸۰۰۷
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۴ 03 May 2017
شهر یاسوج را که به عنوان پایتخت طبیعت ایران نام نهاده اند از دور بسیار شهر خوب و خوش آب و هوا و با امکانات فراوان می بینیم ، اما کافی است مدتی در این شهر زندگی کنید تا با انبوهی از معضلات و بی برنامگی ها در میان مسئولین این شهر مواجه شوید تا بفهمید که زندگی در این شهر به چه اندازه سخت است!
تابناک کهگیلویه و بویراحمد در نظر دارد ، جهت مشخص نمودن مشکلات مهم شهر بخش گزارش خبری تحت عنوان " اینجا یاسوج است" را مطرح کند بلکه مسئولین کمی به خود آمده و فکر چند سال آینده را هم داشته باشند که عاقبت زندگی در این شهر چه خواهد شد ؟
اگر در روستا زندگی می کنید و یا اینکه برای حتی یک شب در روستا خوابیده باشید ، مهمترین شاخصه ای که دیده اید ، صدای حیوانات اهلی است که روستائیان در کنار خود دارند. در روستا شما از نیمه های شب صدای پاس سگ و آواز خروس را می شنوید تا صبح که خورشید طلوع خواهد کرد.
در شهر یاسوج که مرکز و  پرجمعیت ترین شهر استان کهگیلویه و بویراحمد است با مناظری رو به رو می شوید که در نیمه های شب که شما فقط صدا را می شنوید یک لحظه احساس می کنید در یکی از روستاهای دور از شهر قرار دارید! صدای سگ و قوقلی قو قو های خروس ها شما را به دل طبیعت و روستاها می برد! و البته این سئوال برای شما بوجود می آید که این همه صدای سگ که مشخص است در حال جنگ و دعوا! هستند از کجا می آید؟
 
هزینه های چند صد میلیونی که لانه سگهای ولگرد و عذاب مردم است + تصاویر 
 
 
در شهر یاسوج که روز به روز بی قواره در رشد است و تمام مردم مناطق مختلف استان دار و ندار خود را می فروشند تا ملکی در این شهر بخرند و به قول خود سرمایه گذاری کرده باشند برای آینده خود و خانواده شان ، ساخت و سازهایی صورت می گیرد که تا به پایان برسند به محلی برای زندگی سگان ولگرد تبدیل می شوند که البته چون در طول روز و حضور کارگران ، از آنجا دور می شوند و نیمه های شب بر می گردند ، به شدت به جنگ و سر و صدا برای گرفتن واحدی از این ساختمان چند طبقه ی نیمه ساز می پردازند و مانع خواب و آسایش همسایگان می شوند! 
از طرف دیگر خروج از خانه در زمان پس از نیمه شب به صورت پیاده ، بسیار خطرناک است ! مضاف بر این شما تصور کنید یکی از این سگ ها به مرض هاری دچار باشد و یا اینکه بسیار سخت است از محلی عبور کنی که سگ ها در حال جنگ و سر و صدا هستند و تعداشان هم از مجموع انگشتان دو دست بیشتر باشد !
 
 
موضوع فقط به سگان ولگرد ختم نمی شود ! گاها در حاشیه های شهر با گله های گوسفندانی مواجه می شوی که در زمین های خالی در حال چریدن هستند و مشخص است که صاحب گله هرچند به حاشیه شهر (که جز شهر محسوب می شود)،آمده است ، اما نمی تواند دل از بز و میش خود بکند و اتفاقا شرایط را بد هم نمی بیند!
 
هزینه های چند صد میلیونی که لانه سگهای ولگرد و عذاب مردم است + تصاویر 
 
 
و یا اگر به برخی خانه های شهری در هر نقطه ، مراجعه کنید ، با تعداد زیادی مرغ و خروس مواجه می شوی که برخی در قسمتی از حیاط خانه که به همین منظور تعبیه شده و برخی هم در کوچه و خیابان در حال برچیدن دانه هستند! 
یک بار یکی از مسئولین شهر ، یاسوج را روستایی بزرگ نامیده بود که چندان بی ربط هم نگفته بود ! چرا که شما در این شهر نه در میان مردم چندان فرهنگ شهر نشینی را می بینید و نه در میان مسئولین چندان جدیتی برای ارائه خدمات در خور یک شهر بزرگ مثل یاسوج!
 
هزینه های چند صد میلیونی که لانه سگهای ولگرد و عذاب مردم است + تصاویر 
 
 
این یک نمونه از بی توجهی مسئولین به وضعیت سطح شهر و مشکلات و معظلات است که از طرف مخاطبان ارسال و خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، اقدام به تهیه ی گزارش نموده است . شما هم می توانید با ارسال سوژه های خبری خود ، پیگیری های ما و البته اقدامات به موقع مسئولین ، در زیبا سازی و رفع مشکلات شهر خود مشارکت داشته باشید . 
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۳
چند سال دیگه خواهید دید چه بلایی سر این استان خواهدآمد
مسئولین کلا استان را رها کرده‌اند
متین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۳
دقیقا همین طور است...ما که قسمت ارم شهر یاسوج زندگی میکنیم..به خاطر پارس های سگهای ولگرد محله که از نیمه شب شروع میشه ،تا الان یک شب خواب راحت نداشتیم..واقعا چه کسانی مسئول اند؟
علی
|
Denmark
|
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۳
تابناکی ها طوری گزارش کنید که فردا نروند و این سگهای بدبخت رو به شیوه های غیر انسانی کشتار کنند. این تنها مشکل شهر یاسوج نیست. باید شهرداری فکر اساسی برای این مشکل کند
babi
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۷
چرا به صدای سگ میگین پارس؟؟؟؟؟!!!!!
babi
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۷
فردا برای حل مشکل میریزن سگ ها رو میکشن..
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار