تیم ملی فوتبال ساحلی با پیروزی 4-3 برابر تیم قدرتمند سوئیس به جمع 4 تیم برتر دنیا راه یافت.
کد خبر: ۴۱۸۷۵۷
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵ 05 May 2017
در این دیدار که از ساعت ۳ بامداد به وقت کشورمان آغاز شد، سفید پوشان ایران در وقت اول بازی بسیار خوبی به نمایش گذاشتند و بارها دروازه حریف را تهدید کردند اما فقط در یک صحنه موفق به باز کردن دروازه قرمزپوشان سوئیس شدند. احمدزاده با یک حرکت قیچی زیبا دروازه سوئیس را باز کرد تا وقت اول به سود ایران تمام شود.

در وقت دوم ایران باز هم بازی را بهتر از حریف آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی احمدزاده روی یک ضربه کرنر توانست گل دوم را برای ایران به ثمر رسانده و اختلاف را به دو گل برساند. پس از این گل، سوئیس که به خوبی خطر باخت را احساس کرده بود، بازی را کاملاً در اختیار گرفت و بر شدت حملاتش روی دروازه ایران افزود. سوئیس با بهره گیری از موقعیت هایی که داشت، در همان وقت دوم سه بار دروازه پیمان حسینی را باز کرد تا وقت دوم را برنده از زمین خارج شود. در حالیکه در ابتدای وقت دوم ایران با دو گل از سوئیس پیش بود، در پایان یک گل از حریف عقب افتاد تا سرنوشت بازی به وقت سوم کشیده شود.

وقت سوم بازیکنان ایران تلاش زیادی به خرج دادند تا یک گل اختلاف را جبران کنند، اما بازیکنان سوئیس به خوبی حملات ما را دفع می کردند و اجازه گلزنی به ایران ندادند. البته سوئیس هم در چند صحنه موقعیت هایی داشت که پیمان حسینی به خوبی این موقعیت ها را از بازیکنان حریف گرفت. در حالیکه بازی ثانیه های پایانی خود را سپری می کرد، ناظم بازیکن خوب تیم ساحلی کشورمان بالاخره توانست دروازه سوئیس که در وقت سوم طلسم شده بود را باز کند و بازی را به تساوی بکشاند. در پایان وقت سوم، نتیجه مساوی ۳ بر ۳ حاصل کار دو تیم بود تا بازی در وقت اضافه دنبال شود. 

 در وقت اضافه سوئیس طی یک دقیقه دو سه فرصت مسلم گلزنی داشت که پیمان حسینی با واکنش های فوق العاده زیبا و دیدنی این موقعیت ها را از حریف بگیرد. در فاصله کمتر از یک دقیقه به پایان بازی مختاری موفق شد در یک موقعیت خوب گل چهارم ایران را به ثمر برساند. در ثانیه های پایانی پیمان حسینی باز هم دو مهار توپ استثنایی داشت و مانع باز شدن دروازه ایران شد. به این ترتیب ایران موفق شد تیم قدرتمند سوئیس را با شایستگی از پیش رو برداشته و راهی نیمه نهایی شود.

در مرحله نیمه نهایی ایران به مصاف تاهیتی خواهد رفت.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار