تابناک: مدير حوادث و فوريت هاي پزشكي استان اصفهان گفت: 700 تكنسين فوريت هاي پزشكي در حرم امام خميني (ره) به همراه سه بيمارستان صحرايي در حرم امام (ره) برای خدمت رسانی مستقر هستند.
کد خبر: ۴۱۸۸۸
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۹ 31 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، دكتر غفور راستين امروز (يك شنبه) در جمع خبرنگاران با بيان اينكه هدف مديريت حوادث در دانشگاه علوم پزشكي اصفهان تامين سلامت مردم است، اظهار كرد: خواسته مردم در درجه اول از اورژانس تامين سلامت به موقع است كه خوشبختانه اورژانس استان در اين زمينه هواره در آماده باش بوده است.

وي با بيان اينكه اميدواريم حركت زايران به مرقد امام خميني(ره) بدون هيچ گونه حادثه اي باشد، افزود: 23 هزار زاير جهت حركت به سمت مرقد امام خميني (ره) در استان در تاريخ 13 خردادماه همزمان با نيمه شعبان از استان راهی تهران می شوند كه در اين راستا اورژانس استان آماده باش است و تيم ها در قالب اورژانس بيمارستاني به جمكران و قم اعزام مي شوند.

مدير حوادث و فوريت هاي پزشكي استان اصفهان ادامه داد: هم چنين مركز فوريت هاي پزشكي قم اقدام به قرار دادن اتوبوس ها و آمبولانس هايي در تمام مسير حركت کرده است و به صورت كلي 112 تیم اورژانس به همراه 53 بيمارستان دولتي، خصوصي و خيريه در ارايه خدمات به زايران در آماده باش هستند.

راستين با بيان اينكه ارايه خدمات براي زايران اصفهاني و زايراني كه از استان اصفهان عبور مي كنند كاملا رايگان است، اضافه كرد: اورژانس هوايي نيز در مكان هاي صعب العبور آماده باش است و تمام مجموعه درماني دانشگاه علوم پزشكي اصفهان درارايه خدمات در آماده باش هستند.

وي با اشاره به اينكه پايان ارايه خدمات اورژانس درتاريخ 16 خردادماه است، ادامه داد: فعاليت هلال احمر و اورژانس به عنوان دو ارگان امداد و نجات كاملا متفاوت است و در كشور 14 دستگاه بالگرد هوايي اورژانس وجود دارد و اين درحالي است كه 40 دستگاه بالگرد هوايي هلال احمر داريم.

مدير حوادث و فوريتهاي پزشكي استان اصفهان خاطر نشان كرد: 700تكنسين فوريت هاي پزشكي در حرم امام خميني (ره) به همراه سه بيمارستان صحرايي كه يك بيمارستان متعلق به فوريت هاي پزشكي تهران و كرج دو بيمارستان متعلق به بيمارستان سپاه است، در مرقد امام (ره) مستقر هستند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار