رئیس روابط عمومی شرکت خطوط لوله نفت شمال‌شرق کشور خبر داد
رئیس روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال‌شرق کشور از بازدید دانش‌آموزان از مراکز انتقال نفت این منطقه با هدف آشنایی با محیط‌های صنعتی خبر داد.
کد خبر: ۴۱۹۱۶۳
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۴ 06 May 2017

به گزارش تابناک سمنان به نقل از روابط عمومی شرکت لوله و مخابرات نفت ایران منطقه شمال شرق، 30 نفر از دانش‌آموزان مدرسه سجاد شاهرود از مرکز انتقال نفت و تأسیسات نفتی شهید سربرزگر این شهر بازدید کردند.

در این بازدید، آینده‌سازان میهن اسلامی به همراه معلمان خود از نزدیک با عملکرد این شرکت و اهمیت و ضرورت انتقال فرآورده‌های نفتی از طریق خطوط لوله آشنا شدند.

رئیس روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال‌شرق کشور در این خصوص گفت: این‌گونه بازدیدها با هدف معرفی شرکت و ایجاد انگیزه در میان دانش‌آموزان و همچنین آشنایی آنان با محیط‌های صنعتی و تجهیزات و امکانات این شرکت برنامه‌ریزی می‌شود.

سیدوحید سیدموسوی ادامه داد: دانش‌آموزان در این بازدیدها، علاوه بر نحوه نقل و انتقال مواد نفتی با حریم خط و اهمیت حفظ این حریم نیز آشنا می‌شوند.

رئیس مرکز انتقال نفت و تأسیسات نفتی شهید سربرزگر شاهرود در پایان این بازدید به سؤالات دانش‌آموزان در زمینه‌های مختلف پاسخ داد و بخشی از وظایف و عملکرد شرکت را تشریح کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار