امام جمعه خلخال:
امام جمعه خلخال گفت: تحولات جهانی امروز و جنبش های مردمی شکل گرفته در مناطق مخلف دنیا تحت تاثیر و برگرفته از انقلاب و نظام مقذس جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۴۱۹۲۶
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۳ 31 May 2015

 به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام امیر رشتبری در آیین تجلیل از جانبازان و آزادگان شاغل فرهنگی مدیریت آموزش و پرورش خلخال افزود: جنبش های مردمی و انقلاب های شکل گرفته امروزی در کشورهای مختلف جهان تحت تاثیر انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و در مسیر استکبار ستیزی است.

وی با اشاره به حمله نظامی عربستان سعودی به کشور دوست و مسلمان یمن و نیز کشتار وحشیانه مردم مسلمان توسط گروه داعش در کشورهای اسلامی منطقه گفت: امروزه شاهد هزینه دلارهای نفتی عربستان و برخی کشورهای عربی منطقه برای کشتار مسلمانان هستیم.

وی با بیان اهمیت جانفشانی های جانبازان در هشت سال دفاع مقدس در دفاع از حریم انقلاب و نظام اسلامی افزود: اگر جانبازی ها و رشادت های جانبازان نبود امروز وضعیت کشور ما نیز همانند سایر کشورهای مسلمان منطقه عربستان و یا بدتر از آن بود.

سیداردشیر رشیدی مدیر آموزش و پرورش خلخال نیز گفت: امروزه تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی در گرو فداکاری های جانبازان و آزادگان است.

وی افزود: اگر جانبازان در دوران دفاع مقدس در سنگر دفاع از میهن فتخار آفریدند امروز نیز در سنگر علم و دانش به عنوان اسوه های ایثار و فداکاری در حوزه های فرهنگی ، آموزشی ، اداری ، مدیریتی و اجرایی مشغول خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

شهرستان خلخال در 105 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار