رئیس کل دادگستری خراسان رضوی:
رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: دستگاه قضایی مسئولیت‌های بسیار سنگینی برعهده دارد و بخشی از این مسئولیت‌ها نیز در حوزه شوراهای حل اختلاف و با تأکید بر ایجاد صلح و سازش در حال انجام است.
کد خبر: ۴۱۹۳۳۰
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵ 06 May 2017
به گزارش تابناک رضوی، حجت الاسلام والمسلمین علی مظفری در جمع کارکنان مجموعه قضایی و اعضاء شوراهای حل اختلاف در مشهد با اشاره به جایگاه رفیع دستگاه قضایی در اسلام و ایران افزود: در متون دینی و آموزه‌های اسلامی تأکید بسیاری بر لزوم نظارت بر اعمال و رفتار فردی دارد و در صورت وجود چنین نظارت مؤثری شاهد کاهش لغزش‌ها و پیشگیری از وقوع خطا‌ها و جرایم خواهیم بود.
رئیس کل دادگستری خراسان رضوی آماده بودن در برابر تهدید‌های دشمنان را ضروری دانست و خاطر نشان کرد: باید در کنار استفاده از تکنولوژی‌های ارتباطی و اطلاعی دقت داشته باشیم که با شناخت کافی دچار آسیب نشویم.

حجت الاسلام والمسلمین علی مظفری با تأکید بر لزوم حفاظت از منابع انسانی و سرمایه‌های انسانی گفت: داشتن بصیرت موجب پیشگیری از لغزش و خطا می‌شود.

گفتنی است در این مراسم همچنین محمود رفسنجانی رئیس اداره شوراهای حل اختلاف خراسان رضوی به ارائه گزارشی از عملکرد این شورا‌ها پرداخت و یکی از اساتید حاضر در نشست به بیان اقدامات پیشگیرانه در زمینه استفاده از فضای مجازی، شبکه‌های اجتماعی و کاربرد گوشی‌های هوشمند همراه پرداخت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار