مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل از ارتقای تبلیغات اسلامی شهر سرعین از نمایندگی به اداره خبر داد.
کد خبر: ۴۱۹۳۴
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۴ 31 May 2015
 به گزارش ایرنا، حجت الاسلام مهدی ستوده در نشستی با فرماندار سرعین گفت: به دلیل توریستی بودن این شهر چارت اداره و منابع انسانی این اداره نیز ثبت شد.

وی زیرساخت های تمام اتفاقات زندگی بشری را داشتن فرهنگ و شیوه های مناسب آن دانست که آداب و رسوم مناسب زندگانی بشری را خوب و شایسته می کند.

وی افزود: اتفاقات و شرایط در کشور جمهوری اسلامی ایران زیاد به چشم می خورد و فرهنگ تشیع و فرهنگ اسلامی در این برهه از زمان نمودار است.

وی اظهار کرد: مسوولان دستگاهای متولی فرهنگ باید به مسجد محوری ، هیات های مذهبی ، کانون مداحان و شعرای آیینی ، متولیان قرآن ، نخبگان و نسل جوان توجه و اهمیت داده و برای ساماندهی آنها تلاش کنند.

حجت الاسلام ستوده گفت: بیش از پنج سال است که دفتر نمایندگی تبلیغات اسلامی در سرعین در زمینه برنامه های فرهنگی دینی ایفای وظیفه می کند و از این پس فعالیت های دینی و فرهنگی و مذهبی سازماندهی خواهد شد.

به گزارش ایرنا ، عاطف ناصری فرماندار سرعین هم در این نشست گفت: فرمانداری سرعین آماده است با روحانیت ، اعضای هیات مذهبی ، امنای مساجد و کانون مداحان در زمینه ساماندهی برنامه های فرهنگی دینی شهر توریستی سرعین همکاری کند.

در این آیین حجت الاسلام توحید نصراللهی به عنوان رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرعین معرفی شد.

شهر توریستی سرعین در 30 کیلومتری غرب اردبیل قرار دارد.

این شهر با داشتن آب و هوای دلپذیر ، ده ها دهنه آبگرم معدنی و پیست اسکی آلوارس یکی از مناطق گردشگر پذیر کشور است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار