فرمانده انتظامی شهرستان اعلام کرد که از ابتدای سال تا کنون با بیش از 90 قلیان سرای متخلف در سطح شهرستان کرمانشاه برخورد شده است.
کد خبر: ۴۲۱۵۰۵
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۴ 10 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از پگاه خبری پلیس، سرهنگ "رضا شیرزادی" عنوان کرد: با اجرای طرح های ارتقای امنیت اجتماعی در سطح شهر کرمانشاه از ابتدای سال با بیش از 90 قلیان سرای متخلف برخورد و بیش از 900 جام قلیان جمع آوری شده است.

وی با بیان اینکه این قلیان سرا ها به محلی برای تجمع افراد ناباب و پاتوق مجرمان تبدیل شده بودند، گفت: جمع آوری این قلیان سراها در محل های مختلف شهر کرمانشاه رضایت عمومی شهروندان را در پی داشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه تجمع افراد ناباب در قلیان سراها ضمن ایجاد ناامنی، چهره شهر را نیز مخدوش خواهد کرد، گفت: در راستای استقرار سلامت عمومی و اجتماعی جامعه طرح های انتظامی با جدیت پیگیری می شود.

سرهنگ شیرزادی ادامه داد: شهروندان می توانند گزارش های خود در رابطه با قلیان سراهای متخلف در محلات را که باعث تجمع افراد ناباب شده و اسباب مزاحمت برای شهروندان را فراهم کرده است با مرکز فوریت های پلیسی 110 در میان گذارند تا در کوتاه ترین زمان ممکن به موضوع رسیدگی شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار