مسئول بسیج سازندگی استان کرمانشاه، گفت: حرکت در سمت و سوی تحقق اقتصاد مقاومتی مدنظر مقام معظم رهبری از جمله اهداف سازمان بسیج سازندگی بوده به طوری که سال گذشته شرایط لازم برای اشتغال زایی یک هزار و ۳۷۲ نفر فراهم شد.
کد خبر: ۴۲۱۵۱۴
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۴ 10 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از شبستان،سرهنگ منصوری فتاحی مسئول بسیج سازندگی استان کرمانشاه با اشاره به فرارسیدن هفته بسیج سازندگی و اجرای ویژه برنامه های مختلف به این مناسبت در استان کرمانشاه گفت: به مناسبت این هفته چندین پروژه عمرانی در شهرستان های کرمانشاه، صحنه، هرسین و سرپل ذهاب به بهره برداری می رسد.
 
وی همچنین تجمع بزرگ جهادگران در میعادگاه های نماز جمعه در سراسر استان را از دیگر برنامه های تدارکاتی این هفته عنوان و ابراز کرد: نمایشگاه اقتصاد مقاومتی نیز  در محل های برپای نماز جمعه برپا می شود.
 
به گفته مسئول بسیج سازندگی استان کرمانشاه، سخنرانی فرماندهان سپاه نواحی مقاومت بسیج درباره بسیج سازندگی و اقدامات خوب این نهاد از دیگر برنامه های ما به شمار می رود.
 
سرهنگ فتاحی خاطرنشان کرد: به مناسبت هفته بسیج سازندگی همچنین فضاسازی های تبلیغاتی لازم در سطح شهر انجام شده و خدمات رسانی بسیج سازندگی به اطلاع عمومی مردم می رسد.
 
این مقام مسئول دیگر برنامه تدارکاتی برای هفته بسیج سازندگی را بازدید و سرکشی از چندین طرح اقتصاد مقاومتی توسط مسئولان سپاه و شهرستان در سراسر استان اعلام کرد.
 
وی اضافه کرد: حرکت در سمت و سوی تحقق اقتصاد مقاومتی مدنظر مقام معظم رهبری از جمله اهداف سازمان بسیج سازندگی بوده به طوری که سال گذشته شرایط لازم برای اشتغال زایی یک هزار و 372 نفر فراهم شد.
 
مسئول بسیج سازندگی استان کرمانشاه گفت: ایجاد این تعداد شغل برای افراد جویای کار با هزینه اعتباری بالغ بر 16 میلیارد و 600 میلیون تومان بوده است.
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار