رئیس هیأت اسکیت سمنان:
رئیس هیأت اسکیت استان سمنان با بیان اینکه پیست اسکیت سیمرغ سمنان هنوز تکمیل نشده است، گفت: راه‌اندازی این پیست پاسخگوی نیاز اسکیت‌بازان سمنانی خواهد بود.
کد خبر: ۴۲۱۶۱۴
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۳ 10 May 2017

به گزارش تابناک سمنان، مجید مداح در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: آموزش و اهمیت دادن به بیمه ورزشی اسکیت‌بازان این استان در زمره برنامه‌های اصلی هیأت اسکیت استان قرار دارد.

وی تصریح کرد: بیمه ورزشی اسکیت‌بازان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و امسال پررنگ‌تر از سال گذشته پیگیر این مهم خواهیم بود.

رئیس هیأت اسکیت استان سمنان با تشریح زیرساخت‌ها در رشته اسکیت در استان سمنان، از وضع نیمه‌تکمیل پیست اسکیت سیمرغ در سمنان خبر داد و اضافه کرد: متأسفانه هنوز این زیرساخت مهم در اسکیت سمنان تکمیل نشده است.

مداح با بیان اینکه رنگ روکش پیست، سرویس بهداشتی، رختکن، نور کافی و بوفه در پیست اسکیت سیمرغ تکمیل نشده است، تصریح کرد: این موارد ازجمله کمبودها در این فضاست و راه‌اندازی آن پاسخگوی نیاز اسکیت‌بازان استان خواهد بود.

وی با اشاره به امر مهم استعدادیابی جهت پشتوانه‌سازی آینده اسکیت استان سمنان اضافه کرد: تعامل خوبی با اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان انجام دادیم تا اسکیت را به سبد آموزشی دانش‌آموزان اضافه کنیم.

رئیس هیأت اسکیت استان سمنان در خاتمه اظهار کرد: آموزش و پرورش اندوخته غنی استعدادها را در بردارد و باید از این ظرفیت‌ها استفاده کرد.

برچسب ها: ییست اسکیت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار