طی 3 سال گذشته صورت گرفت؛
مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهرداری گفت: طی سه سال گذشته و در دوره چهارم مدیریت شهری با افتتاح 24 پروژه در مناطق کم برخوردار، رونق مهمان حاشیه شهر شده است. ا
کد خبر: ۴۲۱۹۲۴
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱ 10 May 2017
به گزارش تابناک رضوی،احمد محبی، مدیر عامل سازمان بیان کرد: با توجه به مشکلات موجود در حاشیه شهر و مناطق کم برخوردار و عدم وجود امکانات کافی این مناطق، طی سه سال گذشته و در دوره چهارم مدیریت شهری، این سازمان تلاش کرده تا در حیطه وظایفش امکاناتی را در اختیار این مناطق قرار دهد.
وی در ادامه افزود: به منظور دسترسی بیشتر ساکنان مناطق کم برخوردار به خدمات ارائه شده سازمان میادین و تامین مایحتاج خود به طور مستقیم و از تولید به مصرف و بهره مندی از تخفیفات دائمی، از سال 92 تاکنون 7 فروشگاه و بازار میوه و تره بار «شهرما» با مساحتی بالغ بر 8 هزار و 500 متر مربع و اعتباری بیش از 100 میلیارد ریال در خیابان پنجتن، طبرسی شمالی، مهرآباد، حکمت، توس، حر و آزادی 135 به بهره برداری رسیده است.
محبی با اشاره به موضوع امنیت عابران پیاده، کاهش تصادفات درون شهری و تکریم سالمندان، ناتونان و جانبازان عنوان کرد: با هدف حفظ جان عابران پیاده، تسهیل در تردد خودروها در شریان‌های شهری و کاهش تصادفات خودرو با عابران پیاده طی سه سال گذشته 6 پل عابر پیاده احداث و 2 پل نیز مکانیزه شده‌اند.
مدیر عامل سازمان میادین تصریح کرد: در راستای اهداف سازمانی و ساماندهی دست فروشان سطح شهر، بازارهای سیار در قالب روز بازار، عصر بازار و شب بازار در طول هفته و در سطح شهر راه‌اندازی شده است که در سال گذشته 5 بازار سیار در مناطق کم برخوردار 
با سازه ای موقت و یکپارچه ایجاد شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار