مدیرکل ثبت احوال استان ایلام گفت: دفاتر ثبت احوال علاوه بر ساعات اداری، خارج از این ساعات نیز آماده ارائه خدمات سجلی حتی روزهای پنجشنبه و جمعه به مردم بویژه رای دهندگان هستند.
کد خبر: ۴۲۲۰۷۷
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۵ 11 May 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛منوچهر تیموری اظهار کرد: سازمان ثبت احوال کشور قبل از انتخابات تمام ظرفیت‌ها و امکاناتش را برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بکار گرفته است.
 
وی افزود: همه ادارات ثبت احوال کشور تمام شناسنامه‌هایی که برای تعویض در ادارات ثبت احوال کشور موجود بود را صادر و قبل از شروع انتخابات به مردم تحویل می دهند.
 
تیموری تاکید کرد: افرادی که فاقد کد ملی هستند بویژه کسانی که برای نخستین بار در انتخابات می توانند رای بدهند برای دریافت شماره ملی خود باید به ادارات ثبت احوال و دفاتر پستی و پیشخوان مراجعه کنند.
 
وی گفت: افرادی که به هر دلیل تاکنون موفق به دریافت هیچ یک از کارت های شناسایی ملی و یا کارت هوشمند ملی از سازمان ثبت احوال کشور نشده اند، در اولین فرصت برای ثبت نام و دریافت شماره ملی اقدام کنند.
 
مدیرکل ثبت احوال استان ایلام افزود: بیش از 40 واحد اداری ثبت احوال، دفاتر پستی و دفاتر پیشخوان در استان آماده ارائه خدمات سجلی به مردم در ایام باقی مانده تا انتخابات در ساعات اداری و غیر اداری هستند.
 
تیموری یادآور شد: تاکنون 140 هزار قطعه کارت هوشمند ملی در استان ایلام برای 29 درصد واجدین شرایط صادر شده که از این تعداد 80 درصد تحویل شده و مابقی آماده تحویل در ادارات ثبت احوال است.
 
به گزارش تابناک ایلام؛ دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت سال 96 به طور همزمان در کشور برگزار می شود.
 
بر اساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال جاری، استان ایلام 580 هزار و 158 نفر جمعیت دارد که در 25 شهر و بیش از 600 روستا سکونت دارند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار