مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اسلامشهر گفت: 6 فقره ساخت و ساز غیرمجاز در منطقه فیروز بهرام و گلدسته شهرستان اسلامشهر تخریب شد.
کد خبر: ۴۲۲۵۸
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۰ 01 June 2015
به گزارش فارس محمدرضا امیری از تخریب 6 فقره ساخت و ساز غیرمجاز خبر داد و اظهار کرد: صبح امروز با حضور نیروهای جهاد کشاورزی در منطقه فیروز بهرام و گلدسته شهرستان اسلامشهر، تعداد 6 فقره ساخت و ساز غیرمجاز تعطیل و تخریب شدند.

وی بیان کرد: در این عملیات که پس از اخذ دستور قضایی و با حضور ماموران نیروی انتظامی، شهرداری و فرمانداری انجام شد، تعداد دو دستگاه سوله، دو واحد باغچه رستوران و دو باغ‌تالار که به صورت غیرمجاز و با تغییر کاربری اراضی کشاورزی احداث شده بودند، تخریب و به وضعیت اولیه برگشت داده شدند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اسلامشهر تصریح کرد: در این عملیات بالغ بر 6 هزار و 550 مترمربع بنا و 14 هزار متر دیوار تخریب و بیش از 23 هزار مترمربع از اراضی کشاورزی آزادسازی و پاکسازی شد.

وی گفت: این تخریب در حالی انجام شد که متصرفان این بناهای غیرقانونی، با ماموران جهاد کشاورزی درگیر شدند و با ضرب و شتم ماموران درصد بودند تا مانع از تخریب این بناها شوند که با دخالت و حضور به موقع پلیس، متخلفان دستگیر و بازداشت شدند.

امیری تاکید کرد: متاسفانه در این عملیات و در پی درگیری به وجود آمده یکی از ماموران جهاد کشاورزی از ناحیه پا دچار آسیب و مجروحیت شد که جهت انجام مداوا به مراکز درمانی شهرستان انتقال داده شد و تحت درمان قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: متخلفان و ضاربان پس از تشکیل پرونده و تا انجام مراحل قانونی تحت بازداشت قرار گرفتند که پس از تکمیل پرونده تحویل مقامات قضایی خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از غرب استان تهران، در شهرستان اسلامشهر به ویژه در مناطق شمالی این شهرستان که دارای باغات و اراضی کشاورزی مستعدی است، طی سال‌های اخیر عده‌ای افراد فرصت‌طلب و سودجو اقدام به تغییر کاربری اراضی کشاورزی و تبدیل این راضی به باغ‌تالار و باغچه‌رستوران کرده‌اند که با همت مدیریت جهاد کشاورزی و همکاری ستاد جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز این قبیل ساخت و سازها یکی پس از دیگری در حال تخریب و جمع‌آوری است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار