کد خبر: ۴۲۵
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۲ 20 January 2015
کارگردان فیلم تجربی«۳۱۴» راه یافته به جشنواره بین المللی فیلم وارش گفت: فیلمسازان فیلم های کوتاه حمایت نمی شوند و این گونه فیلمهای هنری بیشتر عشقی تولید می شود.

جواد رزاقی در حاشیه هشتمین دوره جشنواره بین المللی فیلم های کوتاه وارش در گفتگو با مهر با بیان اینکه به نظر می رسد حمایت از فیلمهای کوتاه خوب نیست، خواستار برنامه ریزی برای حمایت از این بخش شد.

وی اظهار داشت: معمولا فیلم های کوتاه پس از ساخت و در صورت مورد توجه قرار گرفتن از سوی سرمایه گذاران دیگر مورد حمایت قرار می گیرند ولی اگر کسی ایده یا طرح داشته باشد، سرمایه گذاران برای حمایت از آن ریسک نمی کنند.

رزاقی یادآور شد: همچنین به دلیل اینکه تولید فیلم های کوتاه و مستند بازدهی مالی برای تهیه کننده و سرمایه گذار ندارد، بیشتر این فیلمها، عشقی تولید می شود.

این کارگردان فیلم کوتاه و تجربی ۳۱۴ با بیان اینکه فیلم های مستند و کوتاه فیلم های هنری تری هستند، تصریح کرد: در حالی که فیلم های سینمایی، بیشتر اقتصادی و برای گیشه تولید می شود.

وی با اشاره به برگزاری هشت دوره از جشنواره فیلم های کوتاه وارش یادآور شد: برگزاری مراسم تشریفات و افتتاحیه در روز اول جشنواره خوب نبوده است.

رزاقی با بیان اینکه در شهرستانها معمولا کمبود امکانات زیاد است، یادآور شد: همچنین اطلاع رسانی در این زمینه کمرنگ و ضعیف بوده است و سالن های نمایش فیلمها تقریبا خالی از تماشاگر هستند.

هشتمین دوره جشنواره بین المللی فیلم کوتاه وارش با حضور هنرمندان داخلی و خارجی از روز دوشنبه در مجتمع فرهنگی سینمایی بابل آغاز بکار کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار