این مرکز در زمینی به مساحت 1500 مترمربع و زیربنای 1200 متر مربع با همکاری بنیاد علوی و وزارت بهداشت و درمان به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۴۲۵۶۰۳
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰ 17 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی دانشگاه علو پزشکی ،کلنگ احداث مرکز خدمات جامع سلامت شبانه روزی درجه یک ماهیدشت با حضور مهندس نیک کردار معاون عمرانی استانداری ، سید قاسم جاسمی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی ، رئیس مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه ، معاون اجرایی معاونت بهداشتی ، بخشدار ماهیدشت ، جمعی از کارشناسان مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه و مدیران و روسای ادارات بخش و جمعی از اهالی به زمین زده شد .

در حاشیه این مراسم دکتر بحیرایی رئیس مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه گفت: این مرکز در زمینی به مساحت 1500 مترمربع و زیربنای 1200 مترمربع با همکاری بنیاد علوی و وزارت بهداشت در 7 ماه به بهره برداری خواهد رسید.

بحیرایی افزود : در سال گذشته در بخش ماهیدشت 2 خانه بهداشت تخریب و بازسازی ، 14 
خانه بهداشت تعمیر ومرمت گردید و 7 خانه بهداشت نیز در دست اقدام است.

وی با اشاره به توجه ویژه به مناطق محروم بیان کرد: در منطقه محروم سرفیروز آباد نیز در سال 96 مرکز جامع خدمات سلامت بوژان افتتاح ،تجهیز و به بهره برداری رسید و تعداد 15 خانه بهداشت نیز تعمیرو مرمت شد .

رییس مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه همچنین از تخریب مرکز فرسوده چنار ظرف یک ماه آینده خبر داد و در پایان گفت:مرکزی متناسب با استانداردهای روز جهت رفاه حال ساکنین این منطقه محروم ساخته خواهد شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار