رئیس ستاد انتخابات شهرستان همدان گفت: توزیع کارت هدیه در شعبه اخذ رای تخلف به شمار می‌آید و باید برای اثبات آن عکس و فیلم ارائه شود.
کد خبر: ۴۲۶۵۵۲
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۳ 19 May 2017
به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، علی اصغر ناظری‌پور بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی و کلیات برنامه زمان بندی انتخابات, برای رسیدن به این روز تمهیدات زیادی فراهم شد که ایجاد کمیته تجهیز صندوق یکی از اقدامات مهم بوده است.

وی بیان کرد: کار این کمیته این است که صندوق‌ها را آماده کند و اقلام مورد نیاز چون تعرفه‌ها، مهر، فرم شماره 22 و غیره را آماده و ارائه می‌کند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان همدان عنوان کرد: دیروز تعرفه‌ها به سالن ابن سینا منتقل و تمام اقلام انتخاباتی با حضور ناظران نیزدر صندوق‌ها گذاشته شدند و امروز ساعت 5 و نیم صبح صندوق‌ها به نمایندگان فرمانداران تحویل داده شد.

وی مطرح کرد: همدان 12 شعبه سیار و 178 شعبه ثابت دارد که تعرفه‌های لازم در آن پیش بینی شده است و تعدادی بیش از نیاز نیز در صندوق‌های تعرفه گذاشته شده تا در صورت نیاز مورد استفاده قرار گیرد.

وی با اشاره به وجود تخلفات در برخی شعبه‌ها افزود: گزارش تخلفات انتخاباتی باید از مراجع رسمی اعلام شود و با توجه به اینکه هیئت‌های بازرسی فعال هستند تخلفات جدی زیادی گزارش نشده است.

ناظری‌پور با بیان اینکه اگر موردی از توزیع کارت انتخاباتی در شعب اخذ رأی وجود داشته باشد تخلف محسوب می شود عنوان کرد: ولی باید با مدرک مثل عکس و فیلم اثبات شود.

وی افزود: موردی در قانون آمده که در بحث افزایش مشارکت احزاب و گروه‌های سیاسی نمی‌توانند از نامزد خاصی طرفداری کنند ولی می‌توانند به نام حزب یا گروه تشویق افزایش مشارکت را داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار