تابناک: صف‌های طولانی از زیباترین میدان جهان در نقش جهان تا جوار پل‌های تاریخی اصفهان و در مرکز، غرب، شرق و شمال اصفهان نشان می‌هد نصف جهان در در انتظار خلق حماسه‌ای‌ دیگر نفس می‌کشد. چیزی تا مخابره دیگر بار این پیام که «همه آمدند برای دین و میهن» باقی نمانده است. بار دیگر همه آمدند!.
کد خبر: ۴۲۶۶۳۱
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۱ 19 May 2017
تابناک اصفهان: همه از ساعات اولیه صبح آمده‌اند، جوانان و نوجوان، کودکان قلمدوش بر دوش پدران آمدند و پیرمردان و پیرزنان دستان فرزندان خویش را عصا کردند تا بار دیگر پای در میدان دفاع از انقلاب بگذارند، امروز نصف‌جهان در انتظار خلق حماسه‌ای‌ دیگر نفس می‌کشد.

۲۹ اردیبهشت هیچ‌گاه چنین حضور پرشوری را تجربه نکرده است، گویی تمام نصف‌جهان در صف‌های طولانی گرد آمده است تا بار دیگر مهر تایید بر شناسنامه این انقلاب حک کنند.

آب و آیینه گواه مردمی که برای ادای تکلیف از زیر قرآن رد شدند

امروز آب و آیینه گواه مردمی است که برای ادای تکلیف خویش در قبال این انقلاب از زیر قرآن رد شدند، مقدس کتابی که ویژگی‌های فرد اصلح را از میان آیات نورنی آن اقتباس کرده‌اند.

شناسنامه‌هایی که از شب گذشته با آیات قرانی متبرک شده است امروز رهسپار پایگاه‌های اخذ رای هستند تا منقوش به مهر عزت‌مندی انقلاب شوند، صفحه برخی شناسنامه‌ها برای نخستین بار ممهمور به مُهر دفاع از میهن می‌شود و برخی به سختی جایی برای پذیرش این همه مِهر انتخاباتی دارد.

تلکس خبرگزاری‌ها از توصیف شور و هیجان ملت ایران ناتوان مانده است

چشم دنیا خیره به صفوف طولانی این ملت است، قاب دوربین‌های دنیا برای توصیف این حجم از جمعیت واژه کم آورده و تلکس خبرگزاری‌ها از توصیف شور و هیجان ملت ایرانی‌ها ناتوان مانده است.

سه جانباز با ویلچری که سالهاست همنشین همیشگی آنها شده است در صف نخستین یکی از شعبه‌های رای گیری هستند، سکوت در میان آنها حکمفرماست و ذکری بر لب دارند، به میان آنها که می‌روی لبخندی بر لب می‌آورند و با آرامش پاسخگوی سوالاتمان هستند.

شناسنامه‌هایی که سرتاسر آن منقوس به انواع مهرهای انتخاباتی است

هوشنگ یاری صفحه آراء شناسنامه‌ای را باز می‌کند که سرتاسر آن منقوش به انواع مُهرهای انتخاباتی است، لبخندی می زند ومی‌گوید: جوابی بهتر از این برای یاوه‌گویی دشمنان ندارم. دوباره سکوت می‌کند و مشغول زمزمه‌های نورانی‌اش می‌شود.

دوست جانباز یاری نیز همراه صحبت‌های ما می‌شود و در ادامه سخنان دوستش می‌افزاید: از همان روزهای انقلاب که کودکی بیش نبودیم دل ما برای انقلاب و میهن می‌تپید و در طول این سال‌ها سعی کردیم چه با حضور در جبهه‌های نبرد و چه با حضور درصحنه‌های دفع از انقلاب دین خود را به کشور ادا کنیم.

وی افزود: ما پاسداران امام خمینی (ره) رهبر آزاده‌های تمام جهان بودیم و امروز نیز سرسپرده امر ولی امر مسلمین جهان هستیم و هیچ‌گاه از نثار جان خود در راه دین و انقلاب دریغ نداریم.

میراث‌دار پهلوانانی هستیم که حماسه آنها در چشم دنیا ترسیم شده است

شاکری اضافه کرد: میراث‌دار پهلوانانی هستیم که حماسه آنها در قالب افسانه‌های جاودان ملت‌ها ترسیم شده است تا قهرمانان همین قرن‌های اخیر مانند رئیس‌علی دلواری، ستارخوان و باقرخوان، میرزا کوچک خان جنگلی، مدرس‌ها، طالقانی‌ها و غیره. امروز به همه ملت اعلام می‌دارم که وظیفه ماست برای جواب دادن به ایثارهای این غیورمردان گام در راه صندوق‌های رای بگذارند.

انقلاب اسلامی را به دست سرور منتظران دنیا امام زمان (عج) خواهیم رساند

وی تاکید کرد: انقلاب ما از ایستادگی امیرکبیرها در طول زمان شکل گرفت تا به دست رهبر آن امام خمینی رسید است و آن را در سایه اطاعات از امر ولی فقیه زمان حفظ خواهیم کرد تا به دست مبارک سرور تمام منتظران دنیا با هر دین و آیین یعنی امام زمان (عج) برسد.

کودکان نیز امروز دست در دست مادران و پدران خویش آمده اند و عجیب است که از ایستادن در صف طولانی رای خسته نمی‌شوند.

وعده‌ای که کودکان نسل پنجم را آرام می‌کند؛ فرزندم رای من را در صندوق بینداز!

زهرا اسلامیان مادر یک از همین کودکان است که با نگاهی پرمهر به فرزند خود نگریسته و می‌گوید: همیشه از انتظار خسته می‌شد اما امروز به وی وعده داده ام که برگه رای من را با دستان خودش در صندوق آرا بیندازد. از ابتدا تا کنون سخنی نگفته است و فقط گاهی با بیقراری می پرسد نوبت ما نشده است؟.

وی می افزاید: پدران و مادران ما همیشه ما در صحنه‌های دفع از نظام سهیم کردند و امروز ما نیز فرزندان خود را در همه این دقایق سهیم می‌کنیم تا به دشمنان بگوییم انقلاب ما همیشه در تاریخ ایران جاودانه باقی می ماند، چه در دست نسل دوم و سوم و چه برای نسل‌های چندین برابری قرن‌های آینده.

حماسه دیگری از نصف‌جهان، همه آمدند برای دین و میهن

صف‌های طولانی از زیباترین میدان جهان در نقش جهان تا جوار پل‌های تاریخی اصفهان و در مرکز، غرب، شرق و شمال  اصفهان نشان می‌هد نصف جهان در  در انتظار خلق حماسه‌ای‌ دیگر نفس می‌کشد. چیزی تا مخابره  دیگر بار این پیام که «همه آمدند برای دین و میهن» باقی نمانده است. بار دیگر همه آمدند!.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار