مراد علی تاتار در گفتگو با تابناک:
فرماندار دالاهو گفت: مردم این شهرستان با قاطعیت حسن روحانی را بعنوان رییس جمهور انتخاب کردند.
کد خبر: ۴۲۷۵۰۸
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۴ 21 May 2017
مراد علی تاتار در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:در دوازدهمین دوره ی انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره ی انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا مردم  دالاهو با مشارکت صد درصدی خود  بار دیگر حماسه آفریدند.
وی خاطر نشان کرد : حسن روحاني با 22580رای، رئيسي با3180 رای،ميرسليم با95 رای و هاشمي طبا با 70رای را در دالاهو کسب کردند.

تاتار تصریح کرد:حضور، شور و نشاط  مردم در این دوره از انتخابات بسیار بی نظیر بود و جای تقدیر و تشکر از مردم فهیم و ولایتمدار دارد.

فرماندار دالاهو اظهار داشت: انتخابات پنجمین شورای اسلامی شهر و روستا نیز در سه شهر این شهرستان برگزار شدکه اعضای اصلی و عضو علی البدل مشخص شدند.
به گفته این مسئول: در شهر کرندغرب، جلال صفوی، ابراهیم سلیمی، سید سجاد یادگاری، یوسف رحمتی و سید صالح میرعبدالی اعضای اصلی و یوسف جانی، کیانوش بابا مرادی و پیمان رستمی به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

وی ابراز داشت:اعضای اصلی شورای شهر گهواره را سیامک پیری، نوراله قنبری، خلیل خدایاری، کورش ضیایی و رضا محمدی و اعضای علی البدل را کیوان صبوری، حسین رحیمی و نوذر کرمی اعلام کرد.

فرماندار دالاهو افزود: اعضای اصلی پنجمین دوره انتخابات شورای شهر ریجاب  فرشید رمضانی، حیدر ابراهیمی، شیرزمان رسا، بهمن صادقی و عبدالعزیز کریمی و اعضای علی البدل  مراد امیری، فواد کرم پور و یاسر کرمی به شورای اسلامی شهر راه یافتند.

گفتگو از حدیث جمشیدی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار