مدیر کمیته امداد شاهرود:
مدیرکمیته امداد امام (ره) شاهرود گفت: مردم نوع‌دوست و نیکوکار این شهرستان در جشن گلریزان، رقمی معادل ۳۶۰ میلیون ریال در قالب وجه نقد و کالا به محرومان کمک کردند.
کد خبر: ۴۳۰۹۰۸
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸ 27 May 2017

به گزارش تابناک سمنان، محمد بلوچی شامگاه جمعه در مراسم جشن گل‌ریزان شاهرود با اظهار اینکه مردم نوع‌دوست و نیکوکار شاهرود در جشن گل‌ریزان، رقمی معادل ۳۶۰ میلیون ریال در قالب وجه نقد و کالا به محرومان کمک کردند، افزود: جشن گل‌ریزان با حضور جمعی از چهره‌های دینی و نخبه‌های فرهنگی شاهرودی و نیز مشارکت خیران باهدف کمک به نیازمندان و گسترش فرهنگ انفاق و احسان در ستاد نماز جمعه شهر شاهرود برگزار شد.

وی ضمن تجلیل از مشارکت خیرخواهانه مردم شریف شهرستان در طرح‌های کمیته امداد گفت: مردم نوع‌دوست و نیکوکار شاهرود در جشن گل‌ریزان، رقمی معادل ۳۶۰ میلیون ریال در قالب وجه نقد و کالا به محرومان کمک کردند.

مدیر کمیته امداد امام (ره) شاهرود افزود: برگزاری جشن‌های گل‌ریزان برای حمایت از محرومان و نیازمندان است و استفاده از ظرفیت مسئولان و نیکوکاران در این شهرستان از مهم‌ترین اولویت‌های کمیته امداد در کمک به محرومان و ریشه‌کنی فقر محسوب می‌شود.

بلوچی بابیان اینکه فرهنگ و سنت مردم ما آمیخته به احسان و نیکوکاری به نیازمندان است، خاطرنشان کرد: شماره‌حساب ۱۴۰۰۵۱۱۴۱۹۵ و شماره کارت‌بانکی ۶۲۸۰۲۳۱۴۷۷۷۲۰۷۲۵ نزد بانک مسکن، آماده دریافت کمک‌های نقدی مردم نیکوکار و خیراندیش است.

وی گفت: خیران و نیکوکاران شاهرود می‌توانند با سامانه آنی پرداخت نیکوکاری نیز، ازاین‌پس صدقات و وجوه مربوط به امور مختلف نیکوکاری را با شماره‌گیری #۰۲۳۲*۸۸۷۷* پرداخت کنند.

امام‌جمعه شاهرود نیز در این جشن با اشاره به اینکه دستگاه‌های اقتصادی استان سمنان در حوزه تکالیف اجتماعی سهم خود را مشخص کنند و واسطه خیر باشند، گفت: تأثیر گل‌ریزان برای مشکلات اقتصادی بخشی از جامعه یکی از مهم‌ترین دستاوردهای این حرکت انسانی است که هم اجر معنوی برای خیران دارد و هم مشکلات مادی مستضعفان را برطرف می‌کند.

حجت‌الاسلام عباس امینی بابیان اینکه گسترش فقر، یک آسیب اجتماعی است که همه باید کمک کنند تا فقر کاهش پیدا کند، افزود: کمک به فقرا، مستمندان و ایتام از دستورات مؤکد اسلام و بزرگان دین و ائمه اطهار (ع) است .

وی تأکید کرد: تقویت و گسترش مشارکت‌های مردمی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های خیران و سایر سازمان‌ها جهت رفع مشکلات نیازمندان و ایجاد بسترهای توانمندسازی آنان، امری ضروری است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار