در دومین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید اصفهان مطرح شد
تابناک: در دومین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اصفهان مسائل و مشکلات 15 واحد تولیدی بررسی و برای رفع مشکلات 12 واحد تولیدی مصوباتی ابلاغ شد که به زودی بخش عمده‌ای از این مشکلات مرتفع می‌شود.
کد خبر: ۴۳۱۲۵
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۰ 03 June 2015
به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی استانداری اصفهان، رسول زرگرپور در دومین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار کرد: این کارگروه به بررسی دقیق مشکلات واحدهای تولیدی با رویکرد کمک به واحدهای تولیدی مشکل‌دار، تشکیل‌ شده است و با توجه به تفویض اختیاری که بر اساس اصل 138 قانون اساسی به استاندار شده در جهت رفع این مشکلات قدم‌های خوبی برداشته می‌شود.

استاندار اصفهان بابیان اینکه در دومین جلسه از این کارگروه مسائل و مشکلات 15 واحد تولیدی دارای مشکلات حاد که ادامه اشتغال و تولید آن‌ها با خطر جدی مواجه شده بود، بررسی شد، اذعان کرد: در کارگروه‌های اختصاصی کارشناسی‌های دقیقی بر روی مشکلات این واحدها انجام و به این جلسه ارائه شد.

زرگر پور با اشاره به اینکه در این جلسه تصمیماتی برای رفع مشکلات 12 واحد تولیدی اتخاذ گردید، ادامه داد: مشکلات این واحدها بیشتر در خصوص مسائل مالیاتی، تأمین اجتماعی و یا سیستم‌های بانکی بود که با توجه به اختیارات استاندار در مورد آن‌ها تصمیم‌گیری و مواد لازم ابلاغ شد.

وی اظهار امیدواری نمود که مسائل پیش روی تولید این واحدها در دستگاه‌های اجرایی و سیستم بانکی حل شود تا بتوانند به تولید خود ادامه دهند.

زرگرپور در ادامه یادآور شد: در هر جلسه سعی خواهد شد که واحدهای تولیدی دارای بحران که از 5 مرجع کمیته‌های کارگری شورای تأمین استان، خانه‌ صنعت و معدن، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی، سازمان صنعت معدن و تجارت و اداره کل تعاون کار و امور اجتماعی شناسایی‌ شده‌اند را موردبررسی قرار دهیم.

مدیر ارشد استان اصفهان اضافه کرد: مشکلات این واحدها قبل از ارائه در این کارگروه در کارگروه‌های مالیاتی، بانکی، تأمین اجتماعی و کلی به‌صورت کارشناسی بررسی و سپس به کارگروه تسهیل رفع موانع تولیدی ارائه و تصمیمات لازم در خصوص آن‌ها اتخاذ می‌شود.

زرگرپور با اشاره به اینکه ابلاغ‌هایی که در این کارگروه از سوی استاندار صورت می‌گیرد در قالب ماده 138 به‌عنوان ابلاغ‌های دولتی تلقی می‌شود، افزود: امیدواریم که این اقدامات راهگشا باشد و بخش قابل‌توجهی از مشکلات صنایعی که به دلیل شرایط اقتصادی با بحران مواجه شده‌اند، مرتفع شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار