تابناک: شکستگی لوله بامداد روز چهارشنبه سبب قطع آب اشامیدنی منطقه شرقی اصفهان شد.
کد خبر: ۴۳۱۴۶
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۱ 03 June 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا شکستگی لوله در حالی موجب قطع شبکه آب شرق اصفهان شده است که ساکنان این منطقه از روز دوشنبه هفته جاری تاکنون با کاهش محسوس فشار آب و حتی قطعی شبکه مواجه هستند.

در حالی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان انجام تعمیرات و اصلاح شبکه را دلیل اختلال در آبرسانی شرق اصفهان عنوان می کند که شماری از رسانه های محلی خواهان اطلاع رسانی بهتر و به موقع این شرکت و حتی اندیشیدن تمهیداتی پیشگیرانه از قبیل حضور تانکرهای آبرسان هنگام قطع جریان آب دراین منطقه کویری در فصل گرم سال شده بودند.

اکبر بنی طبا مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در این باره گفت: برای سومین روز متوالی نواحی شرق اصفهان شامل محور بهارستان، ردان، پینارت و شهرک زاینده رود و حتی تا مناطقی از خیابان مشتاق دوم دچار قطع شبکه آب شرب شده است.

وی در گفت و گو با ایرنا افزود : در دو روز گذشته به دلیل تعمیرات و انجام اصلاحات در خطوط اصلی بهارستان به منظور تامین فشار آب در تابستان و اوج مصرف آب مناطق شرق اصفهان قطع شده بود.

وی افزود: ساعت 5 بامداد امروز بر اثر شکستگی در یکی از خطوط شرق اصفهان برای سومین روز آب این منطقه قطع شده است.

وی تاکید کرد: نیروهای شرکت آبفای استان اصفهان تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا ظهر امروز آب در شبکه شرق اصفهان جاری شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار