فرماندار تنگستان گفت: صحت انتخابات شوراهای اسلامی در شهرهای تنگستان شامل اهرم، آباد و دلوار توسط هیئت‌های اجرایی و نظارت تائید شد.
کد خبر: ۴۳۱۹۳۷
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۷ 29 May 2017
عادل دهدشتی بعدازظهر امروز در نشست با خبرنگاران با قدردانی از حضور حماسی مردم در انتخابات 29 اردیبهشت اظهار داشت: ملت ایران با حضور حداکثری در پای صندوق‌های اخذ رای بار دیگر وفاداری خود را به نظام اسلامی ایران اثبات کردند.

وی با بیان اینکه حضور حماسی ملت ایران در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی برگ زرینی دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت کرد گفت: جشن ملی و حماسه‌آفرین انتخابات 29 اردیبهشت، برگ زرین و خوش نقش دیگری به کتاب قطور عزم و اراده ملت آگاه ایران اسلامی افزود.

فرماندار تنگستان با قدردانی از حضور گسترده مردم همیشه در صحنه تنگستان در انتخابات 29 اردیبهشت خاطرنشان کرد: ساکنان شهرها و روستاهای تنگستان در 29 اردیبهشت با حضور گسترده در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی، بصیرت و هوشمندی خود را در ناامید کردن دشمنان نشان دادند.

دهدشتی از تایید صحت انتخابات در تنگستان خبرداد و اظهار کرد: صحت انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای اهرم، آباد و دلوار توسط هیئت‌های اجرایی و نظارت شهرستان تنگستان تائید شد.

وی با بیان اینکه به شکایات به صورت دقیق رسیدگی شد افزود: به منظور رسیدگی به شکایات معترضان به نتایج پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای اهرم، آباد و دلوار جلسه مشترک هیئت اجرایی و نظارت شهرستان تنگستان تشکیل و به صورت دقیق و کارشناسی به شکایات واصله رسیدگی شد.

فرماندار تنگستان تصریح کرد : پس از رسیدگی به شکایات واصله نتایج بررسی‌ها به هیئت نظارت شهرستان  تنگستان اعلام و صحت برگزاری انتخابات درشهرهای مذکور به تائید هیئت نظارت شهرستان رسید که آگهی مربوط به این حوزه‌های انتخابیه برای اطلاع عموم اهالی منتشر شد.

دهدشتی افزود: مراتب تائید صحت انتخابات طی نامه‌ای به هیئت عالی نظارت برانتخابات استان بوشهراعلام شده است .

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار