امام جمعه بوشهر گفت:سند چشم انداز قرآنی استان بوشهر هشت سال قبل طراحی و تدوین شد که با اجرای آن هم اکنون شاهد به بار نشستن نتایج آن هستیم.
کد خبر: ۴۳۲۶۱۹
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۲ 30 May 2017
آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح امروز در نشست با مسئولان سازمان دارالقرآن با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان این ماه را ماه ضیافت الهی خواند و با تاکید بر تبیین جایگاه  ماه بهار قرآن اظهار داشت: از طریق مانوس شدن با قرآن کریم می‌توان زمینه راه‌یابی به برکات ماه مبارک رمضان فراهم کرد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر نقش مهم موسسات و  سازمان‌های  قرآنی و دارالقرآن‌ها در آشنایی کردن جوانان  نوجوانان با قرآن کریم مهم و اثرگذار دانست و تاکید کرد: آشنایی با قرآن کریم نه تنها سبب بیمه شدن انسان در مقابل آسیب‌ها و حوادث می‌شود بلکه زمینه رشد و کمال که برخی مواقع انسان تصور آن هم نمی‌کند فراهم می‌سازد.

امام جمعه بوشهر، قرآن کریم را راه سعادت  و پیشرفت بشر دانست و خاطر نشان کرد: قران گنجینه خوشبختی، سعادت و پیشرفت است که باید جوانان، نوجوانان و کودکان به رمزهای این کتاب آسمانی  برای رسیدن به سعادت دست یابند.

صفایی بوشهری با اشاره به اینکه ماه مبارک رمضان بهترین زمان برای انس جوانان و دانش‌آموزان با کلام وحی دانست و افزود: مفاهیم قرآنی در این عرصه بسیار مهم و تاثیرگذار است که باید در این حوزه برنامه‌ریزی و اجراء شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به ظرفیت‌های بالای قرآنی استان بوشهر  بیان کرد: استقبال مردم متدین استان بوشهر از برنامه‌های قرآنی به ویژه در ماه مبارک رمضان فوق العاده است.

امام جمعه بوشهر، از تدوین سند چشم‌انداز قرآنی استان بوشهر خبرداد و خاطر نشان کرد:سند چشم انداز قرآنی استان بوشهر هشت سال قبل طراحی و تدوین شد که با اجرای آن هم اکنون شاهد به بار نشستن نتایج آن هستیم.

صفایی بوشهری، استان بوشهر را قطب قرآن‌آموزی دانست و افزود: فضای استان بوشهر مملو از تلاوت کلام وحی است که این مهم در بین جوانان و دانش‌آموزان ترویج یافته است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تاکید بر احیاء فرهنگ قرآنی در همه سطوح زندگی گفت: عمل به قرآن یک رسالت و وظیفه مسلمانی است که سازمان‌ها و موسسات قرآنی در این عرصه ماموریت مهم و رسالت پیامبرگونه دارند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار