شهریورماه برگزار می شود
به گزارش تابناک سمنان، مدیر امور تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان، از برگزاری دوازدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر این استان در سال 96 خبر داد .
کد خبر: ۴۳۲۹۱۱
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲ 30 May 2017

به گزارش تابناک سمنان، عباسغیاث‌الدین، بااعلام این خبر اظهار کرد: فرآیند ثبت‌نام در این جشنواره از هم‌اکنون آغاز و تا 31خردادماه ادامه دارد.

وی بر لزومشناسایی تعاونی‌های برتر تاکید و تصریح کرد: هدف از این جشنواره معرفی الگوهای برتر بخش تعاون استان و کشور و ارتقای نقش تعاونی‌ها در اقتصاد کشور و افزایش روحیه کار جمعی به صورت تعاونی است.

مدیر امور تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنانبا اشاره به محدودیت زمانی جهت ثبت‌نام تعاونی‌ها در این جشنواره افزود: تعاونی‌ها می‌توانند تا آخر خردادماه جاری با مراجعه به سایت این اداره کل برای حضور در این رقابت‌ها ثبت‌نام کنند.

غیاث‌الدین ضمن دعوت از فعالان بخش تعاون برای مشارکت در برگزاری جشنواره دوازدهم خاطرنشان کرد:دوازدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر استانسمنان در شهریور ماه امسال برگزار می‌شود.

مدیر امور تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت: کلیه تعاونی‌ها، اتحادیه‌ها و اتاق‌های تعاون با هر نوع گرایش می‌توانند با تکمیل فرم‌های عمومی و تخصصی طراحی شده برای شرکت در این جشنواره نام‌نویسی کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار