امام جمعه گنبد کاووس:
امام جمعه گنبد کاووس گفت: رئیس‌جمهور منتخب نباید با رفتار و برخوردهای نادرست سبب گسست بین جامعه شود و باید با اتحاد و همدلی همه آحاد ملت را در یک صف متحد کند.
کد خبر: ۴۳۳۵۴۷
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۹ 31 May 2017

به گزارش تابناک سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمود ترابی پیش از ظهر امروز در یادواره شهدای روستای حسین‌آباد بسطام که با حضور اقشار مختلف مردم و مسؤولان در حسینیه اعظم این روستا برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل، شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافع حرم بیان کرد: برگزاری این جلسات و یادواره‌ها در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بسیار اثرگذار است.

وی اظهار کرد: باید قدر این برنامه‌ها را بدانیم؛ چراکه یکی از راه‌های مقابله با تهدیدات نرم دشمنان، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و برگزاری چنین برنامه‌هایی است که به توجه و تذکر دادن به شهدا و فرهنگ متعالی اسلامی می‌پردازد.

امام جمعه گنبد کاووس افزود: شهدا با شناخت درست مسیر در حرکت به‌سوی قله‌های تعالی گام برداشتند و نشان دادند که می‌توان با ایمان، اعتقاد، ایستادگی، صلابت، شجاعت و ایثارگری نمونه و الگویی برای همه آزادی‌خواهان عالم شد و چشم طمع جهان‌خواران و استکبار را کور کرد.

ترابی با بیان اینکه امروز مانند دوران دفاع مقدس به فرهنگ ایثار و شهادت نیاز داریم، خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس، با اتحاد، همدلی، انسجام، توکل، اعتقاد و ایمان توانستیم بر مشکلات گسترده مقابل دشمنان داخلی و خارجی با دست‌ خالی پیروز شویم و امروز که در اوج اقتدار هستیم.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات اخیر گفت: همان‌طور که رهبری تأکید فرمودند پیروز انتخابات، ملت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بودند و این اقتدار و وحدت ملت ایران را به رخ جهانیان و به‌خصوص دشمنان انقلاب اسلامی کشاند و باعث ترس ابرقدرت‌ها شد.

ترس و هراس بر جان آمریکایی‌ها افتاده است

امام جمعه گنبد کاووس افزود: ترامپ به عربستان و منطقه سفر کرد؛ چراکه ترس و هراس بر جان آمریکایی‌ها افتاده است.

ترابی تصریح کرد: امروز باید همه با هم متحد شویم و بدانیم که رقابت‌ها تمام‌ شده و دوران رفاقت، حرکت و همدلی است و باید برای سربلندی انقلاب، اسلام و کشور در جهان تلاش کنیم.

امام جمعه سابق شاهرود افزود: باید قدر این ملت آگاه و با بصیرت را بدانیم و این را امتحانی برای خود و کشور ببینیم.

ترابی ادامه داد: همه 42 میلیون نفر حاضر در انتخابات در معرض ابتلا و امتحان قرار گرفتند و امروز زمان امتحان رئیس‌جمهوری منتخب است و باید دید که در این چهار سال به فرمایشات رهبری در خصوص توجه به محرومان و مستضعفان تا چه حد توجه دارد و تلاش برای اعتلای انقلاب، اسلام، عزت و اقتدار ملی تا چه اندازه است و از این امتحان سربلند بیرون می‌آید یا خیر.

وی با اشاره به اینکه باید همه در جهت تعالی کشور تلاش کنیم، گفت: رئیس‌جمهور منتخب نباید با رفتار و برخوردهای نادرست سبب گسست بین جامعه شود و باید با اتحاد و همدلی همه آحاد ملت را در یک صف مقابل دشمنان متحد و منسجم و از گذشته برای رشد و تعالی آینده نظام استفاده کند و تمام تلاش خود را برای خدمت به مردم به کار بندد.

لزوم حفظ وحدت و همدلی حول ولایت

امام جمعه گنبدکاووس با تأکید بر لزوم حفظ وحدت و همدلی حول ولایت گفت: امروز همه ملت و خدمت‌گزاران نظام اسلامی باید حول محور ولایت حرکت کنند؛ چراکه حرکت در مسیر ولایت سبب رشد، تعالی و خدمت در جامعه می‌شود و انحراف از این مسیر سقوط و تباهی را به همراه دارد.

این یادواره به همت پایگاه بسیج روستای حسین‌آباد و ستاد یادواره شهدا به یاد 11 شهید این روستا، شهیدان احمد ابراهیمی، برات‌علی دروکی، جواد ابراهیمی، حسین مهدوی، حسین نصرتی، حسینعلی قلیان، غلام‌رضا باباحجیان، محمدعلی شهسواری، محمد نصرتی، محمد عباسپور و یحیی نصرتی برگزار شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار