مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر از اجرایی شدن طرح 313 صلوات همزمان با نیمه شعبان با شرکت 40 هزار ملایری خبر داد.
کد خبر: ۴۳۴۶۳
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۳ 05 June 2015
مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر از شرکت بیش از 40 هزار نفر از مردم ملایر در طرح 313 صلوات همزمان با نیمه شعبان خبر داد و گفت: در این طرح 3 میلیون و 130 هزار گل صلوات توسط مردم، نثار سلامتی امام زمان (عج) می‌شود.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام داوود عباسی = اظهار کرد: شهرستان ملایر در آستانه نیمه شعبان آماده برگزاری جشن‌های باشکوه میلاد خجسته حضرت ولیعصر (عج) است.

وی برگزاری مراسم جشن میلاد در محیط‌‎های باز با حضور پرشور مردم، سخنران‌ها، مداحان و اجرای برنامه‌های شاد و مفرح را از برنامه‌های پیش‌بینی شده در نیمه شعبان دانست و گفت: این جشن‌ها با همکاری هیئت‌های مذهبی شهرستان برگزار می‌شود.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر از برگزاری جشن‌های ویژه نیمه شعبان در همه مساجد، حسینیه‌ها و منازل شهری و روستایی خبر داد و اظهار کرد: در حال حاضر حضور و فعالیت نوجوانان و جوانان برای کمک به برگزاری این مراسم‌ها چشم‌گیر است.

 وی از اجرای طرح 313 صلوات همزمان با نیمه شعبان خبر داد و افزود: در این طرح 3 میلیون و 130 هزار گل صلوات توسط مردم، نثار سلامتی امام زمان (عج) می‌شود.

عباسی تصریح کرد: ثبت‌ نام در این طرح از هفتم خردادماه در سطح شهرستان آغاز شده و تاکنون بیش از 40 هزار نفر از مردم خداجوی ملایر در آن شرکت کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: ختم 313 دور قرآن کریم، 313 هزار دعای عهد و 313 هزار دعای فرج به نیت سلامتی و ظهور امام زمان (عج) از دیگر برنامه‌های نیمه شعبان با همکاری مردم ملایر است.

مدیر تبلیغات اسلامی ملایر افزود: جشن ویژه نیمه شعبان در شب 13 خرداد در پارک سیفیه به صورت ویژه به همت هیئت عاشقان بقیع و با مشارکت شهرداری و شورای اسلامی شهر، دانشگاه ملایر، فرش تهران، کمیته امداد و اداره اوقاف ملایر به صورت ویژه برگزار می‌شود.

وی تأکید کرد: در پایان این جشن به 313 نفر از افرادی که در طرح 313 صلوات شرکت کرده‌اند به قید قرعه جوایز ارزنده‌ای اهدا خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار