رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گرگان از اجرای ٩ برنامه قرآنی به مناسبت ماه مبارک رمضان در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۴۳۴۹۹۳
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۱ 03 June 2017
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گرگان از اجرای ٩ برنامه قرآنی به مناسبت ماه مبارک رمضان در این شهرستان خبر داد.

حجت الاسلام یعقوب مهدوی، افزود: این برنامه ها با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و سایر نهادهای فرهنگی و بخش خصوصی برگزار می شود.

وی به برگزاری محفل انس با قرآن کریم همراه با ضیافت افطار در ١١خرداد ماه اشاره کرد و گفت: این مراسم با مشارکت موسسه یاسین جوان گلستان اجرا می شود.

حجت الاسلام مهدوی، کتابت اشعار عارفانه امام (ره) در ١٧خردادماه را از دیگر برنامه های ماه رمضان اعلام کرد و گفت: طرح کتابت قرآن کریم  نیز ٣١ خرداد ماه در مسجد امام محمد باقر لشگر ٣٠ پیاده گرگان با مشارکت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری و هیات امنا مسجد گلشن برگزار می شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گرگان در ادامه برگزاری همایش شعر انقلاب و امام به مناسبت ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، برگزاری نشست اعضای انجمن ادبیات داستانی و اجرای نمایش خیابانی آلزایمر به کارگردانی غلامعلی رضایی پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون را از دیگر برنامه های این شهرستان در ماه رمضان اعلام کرد.

وی در خاتمه یادآور شد: برگزاری محفل انس با قرآن کریم در مسجد روستای قزاق محله نومل، مسجد کوی افسران و بازدید از ٨ موسسه قرآنی و اهداء ١٠ جلد قرآن کریم به هر موسسه قرآنی نیز در برنامه های این اداره برای ماه مبارک رمضان گنجانده شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار