کاظمی بیان کرد: حضرت امام (ره) هر جا نقص و عیبی در مسئولان می‌دیدند، نهیب می‌زدند و با هیچ‌کس مماشات نداشته و با نزدیک‌ترین نزدیکان خود رودربایستی نداشتند و هیچ اغماضی در حقوق مردم نداشتند.
کد خبر: ۴۳۵۶۵۷
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰ 05 June 2017
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه تمام مسئولان و نمایندگان مجلس باید توصیه‌های امام(ره) را نصب‌العین خود قرار دهند، گفت: حفظ نظام و وحدت در بین مسئولان مهمترین دیدگاه سیاسی امام(ره) است.

به گزارش ایسنا؛ محمد کاظمی با بیان اینکه حضرت امام(ره) در همه سخنرانی‌های خود مکرر مسئولان را به خودسازی و تجهیز به معنویت توصیه کردند، افزود: امام(ره) نه تنها در وصیت‌نامه خود بلکه در همه سخنرانی‌های خود با مسئولان آنها را به پرهیزکاری و دوری از اشرافی‌گری توصیه می‌کردند.

وی با بیان اینکه تکیه‌گاه امام(ره) مردم و به ویژه قشر محروم بودند، تصریح کرد: امام(ره) مسئولان را همواره به پرداختن به رفع نیاز مستضعفان و مشکلات قشر ضعیف جامعه توصیه کرده‌اند.

کاظمی خاطرنشان کرد: پایه و اساس انقلاب و نهضت جمهوری اسلامی را قشر آسیب‌پذیر یا به تعبیر امام(ره) پابرهنه‌گان بر عهده داشتند بنابراین توصیه و وصیت حضرت امام(ره) توجه به این اقشار است.

حفظ نظام و وحدت در بین مسئولان مهمترین دیدگاه سیاسی امام(ره)

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه مهمترین دیدگاه سیاسی امام(ره) حفظ نظام و وحدت در بین مسئولان بوده که شرط موفقیت نظام می‌دانستند، گفت: عمل در چارچوب قانون اساسی و دین و حفظ وحدت مسئولان محور توصیه‌های حضرت امام(ره)  به مسئولان بوده است.

کاظمی بیان کرد: حضرت امام(ره) هرجا نقص و عیبی در مسئولان می‌دیدند، نهیب می‌زدند و با هیچ کس مماشات نداشته وبا نزدیک‌ترین نزدیکان خود رودربایستی نداشتند وهیچ اغماضی در حقوق مردم نداشتند.

وی با اشاره به اینکه مردم میراث امام(ره) را به خوبی پاسداری کردند، اظهار کرد: خوشحالیم که بعد از 38 سال از استقرار نظام جمهوری اسلامی و رحلت امام(ره) مردم کماکان به ایشان عشق می‌ورزند و نظام جمهوری اسلامی را به عنوان میراث امام(ره) به خوبی نگهداری کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار