رئيس پليس فتا فرماندهي انتظامي استان خبر داد؛
تابناک مرکزی: خانمي كه به دليل اختلافات خانوادگي، تصاوير خصوصي يكي از بستگان خود را در فضاي مجازي انتشار داده بود، در تحقيقات كارشناسان پليس فتا استان شناسايي و دستگير شد.
کد خبر: ۴۳۶۳۴۷
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۳ 06 June 2017

به گزارش تابناک مرکزی، سرگرد" مصطفی نوروزی" رئيس پليس فتا فرماندهي انتظامي استان در اين باره به خبرنگار تابناک مرکزی گفت: در پي شكايت يك شهروند اراکی مبني بر سوء استفاده فردی ناشناس با ایجاد اکانتی در یکی از شبکه های اجتماعی و انتشار تصاویر خصوصی اش،موضوع به صورت ويژه در دستور كار كارشناسان پليس فتا قرار گرفت.

وي ادامه داد: سرانجام پس از انجام اقدامات فني و اطلاعاتي گسترده خانمي كه اقدام به انتشار اطلاعات شخصي و هتك حيثيت شاكي در فضاي اجتماعي كرده بود شناسايي و دستگير شد.

اين مقام انتظامي بیان داشت: متهم در باز جويي هاي صورت گرفته به جرم خود اعتراف و بیان کرد که از بستگان شاكي می باشد و به دلیل اختلافات خانوادگی با او، این عمل مجرمانه را انجام داده است.

نوروزی یادآور شد: متّهم پس از تشكيل پرونده، برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفي شد.

رئيس پليس فتا فرماندهي انتظامي استان مرکزی در پايان ضمن هشدار به شهروندان در راستای حفظ اطلاعات شخصي خود، از آنان خواست تا همواره به منظور پیشگیری از هرگونه سوء استفاده افراد سود جو و فرصت طلب، در هنگام استفاده از فضاي مجازي، هیچگاه اطلاعات و تصاویر شخصي خود را در اختيار ديگران قرار ندهند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار