برنامه مسابقات لعیا محمدی بانوی تیرانداز کرمانشاهی در قابت های جام جهانی مشخص شد
کد خبر: ۴۳۶۳۵۱
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵ 06 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی ورزش وجوانان استان کرمانشاه ، رقابت های جام جهانی 2017 تیراندازی از روز 17 خرداد در شهر گابالای آذربایجان آغاز می شود. در این مسابقات که تا 24 خرداد به طول می انجامد، تیم کشورمان نیز با 13 تیرانداز حضور خواهد داشت. 

برنامه مسابقات جام جهانی تیراندازی از سوی مسئولین برگزاری این رقابت ها اعلام و زمان حضور ورزشکاران ایران روی صحنه مشخص شد.

 محمدی بانوی کرمانشاهی حاضر در مسابقات جام جهانی که در بخش تپانچه به رقابت می پردازد باید از روز پنجشنبه 18 خرداد مسابقات خود را آغاز کند.

 تیرانداز کرمانشاهی تیم ملی بانوان روز 18 خرداد ابتدا در بخش تپانچه 25 متر دقت با رقبای خود مسابقه می دهد و سپس در روز 19 خرداد هم در تپانچه 25 متر سرعت شانس خود را برای کسب مدال آزمایش می کند. بانوی تیرانداز کرمانشاهی سپس در روز یکشنبه 21 خرداد در بخش تپانچه 10 متر مسابقه می دهد و روز 22 خرداد نیز در بخش میکس تیمی تپانچه 10 متر با حریفان رقابت خواهد کرد. در بخش تپانچه 25 متر، ورزشکاران کره جنوبی، مغولستان، چین و مجارستان مهمترین رقبای لعیا محمدی هستند.

 و در بخش تپانچه 10 متر نیز ورزشکاران کره جنوبی، تایوان، صربستان، مجارستان و اوکراین رقیبان جدی تیرانداز کرمانشاهی به شمار می روند. رقابتهای تیراندازی جام جهانی آذربایجان با حضور بیش از 400 ورزشکار از ۴۲ کشور جهان برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار