فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند جزئیات تعقیب و گریز پلیس در نهاوند را بازگو کرد.
کد خبر: ۴۳۶۶۲۹
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰ 07 June 2017
تعقیب و گریز پلیس نهاوند برای دستگیری سارقان دو خودرو پس از ناکامی در سرقت احشام با کشته شدن یک تن و متواری شدن دو تن دیگر پایان یافت.

به گزارش ایسنا، فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند با اعلام این مطلب، گفت: سه سارق با سرقت یک دستگاه خودرو تویوتا در شهر همدان بعدازظهر دوشنبه ۱۵خرداد به منظور سرقت احشام وارد یکی از روستاهای بخش مرکزی نهاوند شدند.

سرهنگ منصور ملکی اظهار کرد: با اطلاع و هوشیاری اهالی روستا سارقان در سرقت احشام ناکام مانده و به سمت یکی از روستاهای بخش خزل نهاوند متواری می‌شوند که در ورودی این روستا خودروی آنها خراب می‌شود و این سه سارق یک دستگاه خودروی پراید را از داخل روستای بخش خزل نهاوند سرقت می‌کنند تا به فرار خود از منطقه ادامه دهند.

وی افزود: پس از جا گذاشتن خودروی مسروقه اول در داخل روستا، سارقان با خودروی سرقتی دوم به فرار خود ادامه می‌دهند که در مسیر فرار خود با نیروهای پلیس نهاوند مواجه می‌شوند اما سارقان بدون توجه به ایست پلیس به فرار خود ادامه داده و پلیس هم با توجه به قانون به‌کارگیری سلاح به سمت چرخ‌های خودروی سارقان شلیک می‌کند و به تعقیب سارقان ادامه می‌دهد.

ملکی ادامه داد: در این تعقیب و گریز خودروی نیروی انتظامی نیز با برخورد به موانع بتونی کنار جاده دچار حادثه می‌شود و سارقان از جاده فیروزان به سمت کنگاور متواری می‌شوند.

فرمانده انتظامی نهاوند ادامه داد: بعد از مدتی پلیس نهاوند مطلع می‌شود که دو جوان یک زخمی تیر خورده را به بیمارستان کنگاور برده‌اند که پلیس نهاوند به سرعت به این بیمارستان مراجعه می‌کند اما دو جوانی که فرد زخمی را به بیمارستان برده‌اند از محل متواری می‌شوند.

وی با بیان اینکه پرونده این حادثه با هماهنگی مقام قضایی در دست بررسی است، خاطرنشان کرد: تحقیقات پلیس در مورد شناسایی جسد جوان مجهول‌الهویه و ارتباط وی با حادثه امروز و شناسایی سارقان همچنان ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار