تابناک چهارمحال وبختیاری- رییس اتحادیه میوه و تره‌بار شهرستان شهرکرد گفت: قیمت انواع سبزی در ماه مبارک رمضان به دلیل افزایش تقاضا و کمبود واردات افزایش یافت.
کد خبر: ۴۳۶۷۶۴
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸ 07 June 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- جمشید آل‌مومن اظهار کرد: تولید، عرضه و قیمت انواع میوه مصرفی در ماه مبارک رمضان مناسب است و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد و تنها عرضه انواع سبزی در سطح بازار با مشکل مواجه است.

وی با اشاره به اینکه قیمت انواع سبزی در ماه مبارک رمضان افزایش یافته است، تصریح کرد: هم‌اکنون هر کیلوگرم سبزی خوردن از دو هزار و 200 تا دو هزار و 900 تومان و هر کیلوگرم سبزی آشی و خورشتی از یک هزار و 500 تا یک هزار و 950 تومان است.

آل‌مومن فروش سبزی بیش از این قیمت را تخلف دانست و گفت: فروشندگان باید با دریافت سود 20 تا 30 درصدی محصول میوه را در بازار به فروش برسانند و دریافت سود بیشتر تخلف محسوب شده و با این موضوع به‌صورت جدی برخورد خواهد شد.

وی در خصوص قیمت میوه‌های پرمصرف ماه رمضان، تصریح کرد: در حال حاضر قیمت گوجه فرنگی در بازار از یک‌هزار  و 200 تا یک  هزار  و 500 تومان، خیار از دو هزار تا دو هزار و 500 تومان، کلم یک‌هزار تومان، کاهو از یک هزار تا دو هزار تومان، سیب‌زمینی یک‌هزار و 800 تا دو هزار تومان، پیاز سفید یک‌هزار و 800 تومان است.

رئیس اتحادیه شهرستان شهرکرد خاطرنشان کرد: تمهیدات لازم برای عرضه میوه‌ و تره‌بار پر تقاضا در ماه مبارک رمضان ازجمله کلم، کاهو، گوجه، خیار، سیب‌زمینی، پیاز و سایر محصولات اتخاذ شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار